welke boxen kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariskatje

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
37
goedemiddag misschien dat jullie mij kunnen helpen ik wil nieuwe boxen kopen voor mijn pc maar weet nie welke
er moet goed en hard geluid uit komen
wat voor computer heb ik . snelle intel pentium g620 processor amd radeon hd 6450 grafische kaart .
.
nu weten jullei misschien meer .
ik was opzoek naar een geluids kaart maar weet nie hoe of waar die staat of zit ik hoop dat iemand me kan helpen want de boxjes die er nu aan zitten is geen gehoor
 
De meeste onboard geluidskaarten zijn al van hele goede kwaliteit. Als je opzoek bent naar een setje, zal het fijn zijn je budget eens te vermelden.
Even een greep uit het assortiment van Alternate:
Klikkerdeklik! Deze heb ik ook werkend gehoord en daar komt heel erg mooi en hard geluid uit.
Klik!
Klik!

Suc6!
 
Bassie9, het enige probleem wat onboard geluidskaarten meestal hebben, is dat ze via anoloog 5.1 ondersteunen, en via digitaal niet.

Overigens, mocht het budget het toelaten, Logitech Z906. Heb 'm hier ook, geluid is geweldig (zowel anoloog als digitaal). Mocht je van iets meer 'boem' houden dan kwaliteit, zal een 2erhands Z5500 prima voldoen. (Waar mijn Z906 stopt, gaat m'n broertje zijn Z5500 verder). Let wel dat de kans op garantie vrij klein is.
 
Anoloog zijn de 3.5mm stekkertjes, digitaal is via Coax of een optische kabel.
 
Topic verplaatst van multimedia naar luidsprekers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan