Welke brandsofware geeft minder problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerardus1952

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Zoals al eerder aangegeven heb ik problemen met branden met Nero,heb al diverse dvds gebrand,maar op een of andere manier,brand Nero het merendeel niet en geeft hij aan dat hij geen compatibel bestand ziet,nu heb ik begrepen,dat dit betekent dat hij dat bestand niet kan openen,hoe kan ik nu wel dit bestand laten openen,of wie weet een makkelijker brandprogramma,die dit uit zichzelf doet,ben zelf hier niet zo handig in.:o:o,maar wordt er wel een beetje moedeloos van,:(:(

je heb bestands naam
met .xxx achter het bestand
wat staat er achter de punt .iso of .zip of .rar of wat staat daar

@Gerardus1952 : misschien een open deur intrappend, maar ik ben sterk de mening toegedaan dat Nero één van de allerbeste brandprogramma's is. Als je een bestand niet kan branden, ligt dat m.i. niet aan Nero maar aan dat bestand.

Waar Nero wél moeite mee heeft, (net zoals veel andere normale en betaalde brandsoftware) is het branden van media die middels een kopieerbeveiliging zijn beveiligd. Maar ook dat is niets nieuws en daarvoor zijn weer andere oplossingen.

je heb bestands naam
met .xxx achter het bestand
wat staat er achter de punt .iso of .zip of .rar of wat staat daar

Sorry,het zijn rar bestanden,waarvan de laatste gedeelten overgaan in par2 bestanden,het gekke is dat ik wel andere films gebrand heeft,ook met rar bestanden,maar dat anderen weer niet lukken.

Tja, .rar bestanden moet je ook niet met Nero branden, .rar bestanden moet je eerst un-rarren en vervolgens het resultaat (wat echt van alles kan zijn) pas branden met Nero.

@Gerardus1952 : misschien een open deur intrappend, maar ik ben sterk de mening toegedaan dat Nero één van de allerbeste brandprogramma's is. Als je een bestand niet kan branden, ligt dat m.i. niet aan Nero maar aan dat bestand.

Waar Nero wél moeite mee heeft, (net zoals veel andere normale en betaalde brandsoftware) is het branden van media die middels een kopieerbeveiliging zijn beveiligd. Maar ook dat is niets nieuws en daarvoor zijn weer andere oplossingen.

Maar dat geeft hij toch aan dat er een beveiliging op zit,maar nu heb ik een vermoeden dat ik misschien de par 2 bestanden moet verwijderen na het downloaden,klopt dit of zit ik er naast.

Par2 bestanden zijn om eventueel de download te repareren als deze niet compleet is. Je zal toch eerst moeten uitpakken, wat wil je anders met die rar bestanden gaan doen als ze op cd/dvd staan?

Laatst bewerkt:
Tja, .rar bestanden moet je ook niet met Nero branden, .rar bestanden moet je eerst un-rarren en vervolgens het resultaat (wat echt van alles kan zijn) pas branden met Nero.

Ik ben pas bezig met dit gebeuren,ben er geen kampioen in,dus hoe un-rar ik dan.

Maar ik heb volgens mij andere films,ook met rar bestanden wel gebrand met Nero,ik heb eigenlijk op het moment het gevoel dat ik uit een ei komt.

Maar ik ga het morgen wel ff proberen,wordt vanavond beetje te laat na mijn werk,en dan laat ik het wel weten,tot nu toe alle reageerders bedankt.

Laatst bewerkt:
RechtsKlik eens op het allereerste .rar bestandje. Als je Winrar op je machine hebt staan (of Winzip) zal in het dan verschijnende menu de mogelijkheid te zien zijn om uit te pakken / te un-rarren.

de quickpar bestanden moet je eerst runnen door op het eerste quickpar bestand te dubbel klikken en laat hem even de rar bestanden controleren en eventueel als dat nodig is repareren. Pas als dat gedaan is ga je het eerste rar bestand dubbel aanklikken en laat hem in het aangegeven plaats uitpakken. Als dit gedaan is kan je er voor kiezen om de bestanden die je heb gedownload weg te gooien maar dit hoeft niet je gaat de film of wat het ook is branden van uit het uitgepakte bestand voor een dvd meestal een ts bestand maar kan ook anders zijn.
Dit moet lukken met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan