welke browser heb ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Auctiva uit de US Verzorgt op een mooie manier mijn veilingen.Ik ben daar in het voorjaar mee bezig geweest en wil nu de draad weer op pakken.Inmiddels heb ik nu een andere pc en verloopt het bijzonder stroef.Gisteren de hele dag bezig geweest om mijn items te uploaden ,maar van de honderd komen er twee door.Ik heb hun assistentie gevraagd en daar kreeg ik antwoord op.Hun vraag over welke browser ik gebruik kan ik geen antwoord geven .Ik weet niet waar die informatie te vinden.Graag de manier om er achter te komen welke versie IE ik heb.
bedankt Sytske

Hartelijk dank voor je supersnelle reactie!Zo werkt dat dus.
Het is een IE 8 beta met update 2..Nu ik je toch spreek.Is die beta uitvoering een beetje gammel?
Ik heb ook nog Safari,maar die kan ik niet overal voor gebruiken ,maar wel stukken sneller.Wat denk je,uiteraard na hun reply,naar een andere browser?

groet Sytske

het heet niets voor niets beta, een beetje gammel kan het dan nog wel zijn ja. heb zelf helaas nog geen ervaring met de nieuwe beta dus daar kan ik niet veel over zeggen.

en wat betreft browserkeuze zou ik even bij Auctiva vragen

Ja dat lijkt mij ook het beste.Ik wil nog veel auctions via hun uploaden en zij hebben ruime ervaring.
Nogmaals dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan