Welke browser voor progamma gemist?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheffig

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2012
Hoi

Al een paar weken kan ik geen progammas terug kijken op rtlgemist door Silverlight.
Ik heb Silverlight gedownload en geinstalleerd zoals de site vroeg maar blijf maar een error krijgen:
Hij heet: (Stage.e_error said: System Exception: System Exception: 4001 Er is een fout opgetreden.)

Vervolgens ging ik naar de Silverlight versie en stond daar dat ik dit in een 32bit versie van Internet Explorer moest afspelen.
In mijn ''start'' gedeelte stond alleen de ''Internet Explorer (64-bit) versie en een andere ''Internet Explorer'' waar geen bit versie bij staat, maar die doen het ook niet.

Andere browsers zoals Google Chrom en Mozilla heb ik ook al geprobeerd. Precies dezelfde foutmelding.

ik heb een Windows Vista Home Premium btw.

Ik hoop dat iemand me kan helpen en bedankt.

Gr Cheffig

Even gekeken. Je krijgt idd een melding dat vanaf 13 maart alleen nog met Microsoft Silverlight 5 wordt gewerkt.
e.e.a. gedownload en geïnstalleerd via de geadviseerde sitelink, browser opnieuw opgestart (op verzoek) en RTL XL werkt 100% bij mij (FF).

nb. ten overvloede: heb je wel rechten om te installeren/is de installatie 100% geslaagd?

Upgrade Microsoft Silverlight
for a better Web experience

An earlier version of Silverlight has been detected.

Installed version: 4.1.10111.0

Current version: Silverlight 5 (5.0.61118.0)

You may need to restart your browser.

Als je hiernaartoe gaat, wat krijg je dan te zien qua versie van Silverlight?
http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx

Hey bedankt voor het bekijken van mij probleem.

Ik heb alle rechten om te installeren en downloaden etc. en als ik naar de bijgestuurde link ga krijg ik te zien: The version of Silverlight installed is:
Silverlight 5 (5.0.61118.0)

You are ready to use Microsoft Silverlight

(Ik ben er ook zonet achtergekomen dat ik bijv. de eerste 2 afleveringen van GTST kan zien en dat ik bij de rest gewoon een error krijg) Dit zou niet zo moeten zijn neem ik aan of ?

Bedankt!

Graag gedaan natuurlijk ;)

Misschien zijn dat toch eerdere uitzendingen die nog met een oudere versie van Silverlight te bekijken zijn, hoe vreemd het ook moge klinken.

Als je nu eens Silverlight in z'n geheel deïnstalleert? Misschien ruim je daarmee de bottleneck op. Het is eigenlijk de enige optie die ik op dit moment kan bedenken.

Hoor graag of het hiermee opgelost is.

Ik heb het verwijderd en weer geinstalleerd maar het heeft helaas niet geholpen.

Jammer. Misschien heeft iemand nog een bruikbare suggestie. Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan