Welke camera?

Status
Niet open voor verdere reacties.

giannidw

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2012
Binnenkort ga ik weer naar de Efteling en ik wil een aantal goede en mooie HD foto's maken. Ik gebruik voor foto's nu mijn iPod, bij daglicht wel mooie kwaliteit maar niet als je inzoomt. Nou zoek ik een goede camera niet meer dan honderd euro. Hij moet echt mooi kunnen inzoomen en goede HD kwaliteit hebben. Ik weet niet of het mogelijk is, maar het liefst ook nog dat hij redelijk duidelijke foto's/video's maakt in het donker. Heeft iemand hier ervaring mee, of raad een toestel aan? Alvast bedankt!​

Hoi,

ik denk dat je voor 100 euro niet veel soeps zal vinden(goeie zoom en hd kwaliteit) maar ben toevallig op deze aanbieding gekomen voor 144 euro(18 x zoom en HD filmen), toch wel een topaanbieiding vind ik.

Je bekijkt het maar.

Succes

Voor die prijs, krijg je echt geen goede camera of je moet al mazzel hebben op de tweede hands markt.

Laatst bewerkt:
Maar jij wilt top kwaliteit voor een 10e hands prijs
Hoe moet het anders? wij hebben gewoon niet veel geld, en een uitje naar de efteling is voor ons al een hele uitgave. Ik wou een goede camera hebben voor mooie foto's te maken. Ik heb er echt zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen zoiets zeggen, alleen omdat ze zelf "veel geld" hebben, en wij niet. Ben er beetje klaar mee op elk forum hetzelfde verhaal. Anders maak ik ze wel met mijn ipod, slechte kwaliteit dus jammer voor het project waar ik mee bezig ben. Dus veel geld voor de efteling betaald, met als resultaat slechte foto's.

Sorry hoor, bij ons hebben we het ook niet breed. Jij praat nog over een ipod, ben blij dat ik een shuffle met 1 gb heb.
Maar de eisen die je aan een camera stelde waren gewoon te hoog.
De link die john ross je gaf was een leuke camera voor een prijs die ruim binnen je budget viel.

iPod heb ik gekregen van iemand. Maar budget is 100 euro en die kostte 144?

Hier vind je een mooie compact camera -5 x zoom en de mogelijkheid om in HD te filmen- 14 mp.

Wij hebben zijn voorganger VG 120 en zijn er zeer tevreden over,in alle omstandigheden mooie scherpe foto's en de macro's zijn ook echt wel scherp(vanop enkele cm's)

De batterij is een li-ion,dus geen miserie als hij enkele dagen in de lade ligt zoals met gewone AA's.

Succes en laat je niet van de wijs brengen,de meesten onder ons bedoelen het goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan