welke cartridge

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijboer

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2004
Het merk van onze printer is een Canon BJC-250. Deze cartridge kost ongeveer 30 euro. Ik ben op zoek naar een goedkopere, bijvoorbeeld een huismerk. Ik heb al een beetje gekeken op bepaalde sites. Kan iemand mij daar een advies over geven? Is een eigen merk verstandig? En een navulbare is dat voor onze printer ook mogelijk en verstandig?

groetjes Ria Nijboer

Ik heb zelf slechte ervaringen met het huismerk van Inkclub. Bij de kleuren gebeurt het vaak dat er een kleur niet (goed) werkt. Zwart is niet zo scherp als de originele.
Heb al verschillende merken geprobeerd, maar blijf kwalitatief toch nog bij de originele inkt. Dan maar iets meer betalen voor goede kwaliteit.

Kan, maar je vroeg zelf om een goedkoper alternatief. Die van Inkclub zijn prima en ongeveer 19 Euries...

Geplaatst door poppedein

Heb je hier al eens cartridges van gebruikt? En zo ja, ben je er tevreden over. Graag reaktie.
Bedankt

haal altijd mijn catridses via deze side op de zwarte markt in Beverwijk
heb een epson stylus color 680
bevalt prima,en goedkoop.

cartridges

Ton,

Bedoel je dat je dan naar echt naar de zwarte markt in Beverwijk toe gaat of is daar ook een site van. De epson stylus color 680 kun je die gebruiken voor de Canon BJC printer. Zo ja, kun je die ergens anders dan ook niet goedkoper kopen. Ik woon namelijk niet in de buurt van de zwarte markt. Betreffende cartridge kun je zeker niet laten hervullen?

Ria

Re: cartridges

Geplaatst door nijboer
Ton,

Bedoel je dat je dan naar echt naar de zwarte markt in Beverwijk toe gaat of is daar ook een site van.
De epson stylus color 680 kun je die gebruiken voor de Canon BJC printer. Zo ja, kun je die ergens anders dan ook niet goedkoper kopen.
Ik woon namelijk niet in de buurt van de zwarte markt. Betreffende cartridge kun je zeker niet laten hervullen?

Ria

De "zwarte markt" zul je naar toe moeten.
Cartridges van Canon passen niet in Epson.
Canon heeft de printerkop in de cardridge
Epson heeft de printkop in de printer zitten.
Edoch:
Epson heeft bij de nieuwe printers een sensor ingebouwd, waardoor je een tool nodig hebt om een hervulde cartridge opnieuw te gebruiken.

Hervullen kun je ieder cardridge.
Evenwel niet meer dan 5x.
En hervullen moet gebeuren vlak nadat de inkt op is.
Het sponsje kan dan inkt opnemen, lang wachten levert een niet goed doorvoeren van de inkt op.

Google op: "cartridges hervullen"
voor meer info.

:cool:

nijboer,

je hoeft niet naar de zwarte markt,je kan ook online bestellen.
probeer een setje,en kijk naar het resultaat.bevalt het niet ,jammer,(':evil:')

voldoen ze aan je wensen,(':thumb:')

suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan