Welke casefan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander Hooftman

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
188
Ik wil twee casefans gaan aanschaffen. Maar welk merk/type kan ik het beste aanschaffen?
Op internet zijn er zoveel verschillende, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Of maakt het kwalitatief onderling niet zoveel uit.
Ik heb een drie-pins aansluiting (geel-rood-zwart) maar wat is het verschil tussen een twee en een drie-pins aansluiting?
 
hiephoi,
het maakt niet zoveel uit welke case fans je koopt,de goedkoopste van plus/minus 7 euro voldoen al meer dan genoeg. let wel op hoe je ze plaatst i.v.m. in of uitgaande lucht stroom. In je pc vind je vast en zeker 3 pins stekkers waarop je de fans op aan kan sluiten.succes.
 
Geplaatst door Sander Hooftman
Ik wil twee casefans gaan aanschaffen. Maar welk merk/type kan ik het beste aanschaffen?
Op internet zijn er zoveel verschillende, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Of maakt het kwalitatief onderling niet zoveel uit.
Ik heb een drie-pins aansluiting (geel-rood-zwart) maar wat is het verschil tussen een twee en een drie-pins aansluiting?

Rood en zwart zijn de voedings draden. de gele is je sensor ,om de snelheid te meten. Maat ik vermoed dat je niet genoeg 3 punts aansluitingen hebt op je mobo. Dus, als je ze als casefan gaat gebruiken, hou dan geen rekening met de gele.
 
Laatst bewerkt:
Het maakt wel wat uit. Ik ben de laatste tijd zelf opzoek gegaan. Er zijn stille en er zijn er die veel lucht verplaatsen. Het beste wat je kan doen is naar een goede winkel gaan die geven direct uitleg erbij en al. Ik heb nu een enermax hij draait op max en dan maakt hij veel lawaai op de helft van de snelheid hoor ik hem niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan