welke cd lengte kan mijn brander aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo,

Ik heb een dvd/cd brander van Pioneer : DVR 107D.

Ik wil graag cd's gaan branden die een grotere capaciteit hebben dan 80min/700 MB.

Waar kan ik vinden of deze brander dat aan kan. Of kan iemand mij vertellen of deze brander dat aan kan ( zonder te moeten overburnen trouwens)

En zijn deze cd's overal te koop?

Bedankt

Of je moet op DVD over gaan.

Ik geloof dat dat helemaal niks uit maakt....
Is in principe hetzelfde verschil als 650 en 700mb cds...
Je moet alleen een programma hebben dat grotere cd's ondersteunt dan 700mb en het dus niet ziet als overburn..denk ik...:)

Ik zou zeggen neem de proef op de som en haal eens zo'n cdtje op... Specificaties zijn ook maar specificaties.
Als ik die van mij bekijk staat daar hetzelfde maar ze draaien hier oke!

je hebt CD's die 100 min op kunnen nemen, maarals het gaat om het branden van films kun je met TMPGEnc andere templates gebruiken, waarmee je +/- 180 min op 1 CD kunt branden.

Geplaatst door humpe
Of je moet op DVD over gaan.

Ja, dat begrijp ik,maar ik brand nu een cd voor een kennis van me , ik geloof dat hij de cd ook in de auto wil draaien. Ik heb nu oa. Nero 6.3.0.2 en Easy CD creator 5.3 Platinum.

Inderdaad als het voor muziek is dan gebruik in ook cd's.

Laatst bewerkt:
Heb je het nog geprobeert dan?(tegen de specificaties in)

Weet bijna wel zeker dat het gewoon gaat lukken!

Tarabass, het was hier zondag vandaag. En dan zijn de winkels dicht. En de 90 min cd's heb ik zo niet op voorraad :)

Ik heb vandaag wel met overburn gespeeld. ( Nero zegt dat de recorder dat aan kan) Had de tijd tot 85 minuten ingesteld. Heb wel meer kunnen branden maar net niet genoeg. Zal nog proberen met een 90 min. ingestelde tijd.

Houd je op de hoogte.

Tarabass,

Nou eigenlijk niet. Het vorige verhaal staat nog. Ben nu druk bezig met de voorbereidingen op een trip naar italie. Dus de eerst komende 10 dagen zit ik niet achter de pc. Maar ik heb er nog steeds goede hoop op dat het goed komt.

ik houd het forum op de hoogte.

Bedankt voor de belangstelling

Oh, oke! Nou een heel fijn tripje gewenst dan en we horen het wel!:thumb:

En? Al weer terug? Is het nog gelukt met het branden?

Hallo Tarabass,

toevallig kom ik nu net binnen, terug van de reis. Even mijn mail gecheckd.
Moet dus nog wel een cd kopen met een grotere capaciteit. Kan dus pas volgende week. Even geduld aub

Ciao :D

Laatst bewerkt:
Even ter info, niet alle auto cd-spelers kunnen zulke lange cd's aan.Zeker niet als de cd-speler al wat ouder is.Veel suc6

Geplaatst door Tanja1968
Als ik de specificaties lees dan denk ik niet dat hij standaard grotere cd's aankan.

Specificaties staan op deze pagina http://www.pioneeraus.com.au/computer/dvdwriters/dvr107d/index.html#anch_0

Tanja1968: ik heb een andere pagina gevonden van Pioneer waarop die specs juist niet staan.
http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=7108&taxonomy_id=43-92

btw het overburnen scheelt me een minuut of 3
moet nog steeds op zoek naar cd's met een grotere capaciteit:o

tarabass, da's weer een ander verhaal. Daar is hier ook al eens een thread over geweest. Maar ik heb vanmiddag 2 800 mb cd's gekocht( om te proberen) maar ik zie nu al dat mijn recorder ( DVD-107D van Pioneer) deze langere uitvoering herkent. Dus ik denk dat het wel gaat lukken. Ik ga zodadelijk de cd branden . Ik laat vanavond nog wel van me zien, eh sorry, horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan