Welke chipset cooler voor mijn 9800pro ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firescorpion

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2005
Hi,

Ik heb op dit moment een 9800pro, maar hiervan is de cooler een tijdje geleden kapot gegaan. Dus heb ik er zelf zolang een opgezet, gewoon simpel met 2 schroeven een 4x4 fan erop gedraaid.
Dit ging nog altijd goed, maar nu begint hij teveel kabaal te maken. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe cooler. :) (die niet bijna geen kabaal maakt, maar toch goed alles koel houdt...)

Ik heb al verschillende bekeken. Maar welke is nu et beste volgens jullie?

Ik was aan het twijfelen tussen deze (Zalman VF700 CU) en deze (Zalman ZM80D-HP) + die fan (Zalman ZM OP1) erop.
Heeft er iemand ervaring met deze kaarten? Of moet ik toch voor een Arctic Cooling gaan?
De bestelling wordt (NIET meer) gedaan bij Perfect-systems . maar bij Azerty Hardware.;)
Alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
als je voor de zalman gaat zou ik de Zalman VF700 CU pakken niet die andere omdat die niet helemaal geschikt is voor een 9800pro

heb trouwens ook een 9800pro met een vf700 CU met AL koelt goed alleen moet je de fan op silent zetten anders hoor je m wel

EDIT: of je koopt de vf900-cu van zalman :D

Laatst bewerkt:
Ok, dus de ZM80D + ZM OP1 is dus eigenlijk niks voor mijn vga.. ?

Ik heb trouwens net op de site van Zalman de VF900 gezien, die ziet er ook volgens mij wel goed uit, maar deze is nog niet op zo veel plaatsen te verkrijgen...:(

*edit: haha ja dat wou ik net ook zeggen ! :D

Greatchampion zei:
Super :thumb: Het is de bedoeling dat ook het moederbord, hdd, geheugen enzo wordt geupdate. Maar op Perfect-systems duurt het te lang om het moederbord dat ik wil (P4P800-E deluxe) te leveren, op Azerty Hardware hebben ze een andere moederbord dat er ook goed uitziet en de prijzen zien er ook goed uit daar :) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan