welke detonator moet ik downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

tdk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
29
kheb een vraag ik heb een nieuw spelletje en het heet grachtenracer als ik hem opstart dan word het beeld zwart en ik kom weer terug op mijn buraublad nu ben ik aan het zoeken gegaan op de web van davilex daar staat dan ik een nieuwe detonator moet installeren ik heb een nvidia geforce 2 mx/mx 400 nu heb ik bij die site gekeken maar ik weet ni welke detonator ik moet downloaden kan iemand me daar mee helpen ik heb een amd atlon(tm)xp 2000+ ik heb windows xp daaronder windows 98 grt tdk
 
Probeer het onder W98 en kijk hoe dit werkt.

De videokaart moet voldoende zijn, alleen kan XP wat moeilijk overweg met dit programma.

Jan
 
kaart is idd voldoende, veel van davilex(spellen) werkt
slecht onder xp(spreek uit ervaring)
 
hoi ik heb de nieuwe programma gedownload van xp van tron nou het spel werkt nniet damn weet iemand anders nog iets, heb um ook al die compatibiliteit op 98 gezet, kweet niet maar of het is weer iets simpels of davilex werkt niet onder xp grt tdk
 
hallo is daar iemand wie me nog verder kan helpen een oplossing weet graag zou ik daaar iets van vernemen grt tdk
 
Spel

Nou dan zal het programma idd. niet comp. zijn met Win XP.

Het enige wat je dan nog rest is een aparte partitie aanmaken en daar win98 of me op installeren.

Gebruik daarvoor bv. Partition Magic. (niet gratis)

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan