Welke Digitale Camera?

Status
Niet open voor verdere reacties.

priegel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
ik zoek een digitale camera......eentje die goed werkt voor een aantrekkelijke prijs.......

ik heb er al 3 gehad...de eerste was een hp, maakte fantastische foto's maar de batterijen waren na een paar foto's al leeg.....toen een trust gekocht..flitser werkt nauwelijks en als ie het deed waren de fotos overbelicht en de scherpte was ook niet al te best...

nu hebben we een nieuwe gekocht...een medion MD85057.de foto's zijn perfect maar na een foto zijn de batterijen leeg......hij wil niet eens aan als ik er nieuwe batterijen indoe...........

welke camera vreet niet teveel batterijen en maakt toch mooie foto's en dit allemaal voor een aantrekkelijk prijsje?? ( +/- 200 euro)
graag advies :)

Gebruik speciale oplaadbare Nimh (1800 of meer) battereijen voor digitale fotocamera's. Gaan veel langer mee.

De meeste nieuwe opladers ondersteunen dit wel.
Normale batterijen zijn na 4 uur meestal wel op.

http://www.dfip.nl/batterij.htm

p.s. anders zou ik overigens zou ik een Canon kopen. (Powershot)

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een canon powershot (s40) bevalt me prima, echt een superding

Ik heb de sony P-92 is ook met 5 foto's leeg zitten 2 penlite's in van 2100 NH AA

:thumb: Wij werken al sinds de jaren 70 met Canon en zijn overgestapt van een 24x36 CanonEOS 600 naar de Canon A80 en zijn zééér tevreden en dit is geen batterij-eter zoals vele van zijn collega's en voldoet aan de wensen van velen, en gebruiksvriendelijk
Greetz;)

wij hadden in het begin ook problemen met onze canon powershot, de batterijen vielen al na een foto of 10 met flitser uit. we zijn terug naar de winkel gekeerd en die hebben ons sterkere aangeboden: 1800NIMH met deze kun je tog al een tijdje door. je kunt hem 10 uren laten aanliggen en in die 10 uur zon 150 fotos nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan