welke direct x

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
welke directx is voor mij het beste?

ik heb windows98 packardbell 450mhz pentium3
128 mb ram ati rage pro2x agp video kaart.

heb nu directx 8.1

bvd groetjes

In de sectie vergist? Je geeft aan dat je 98 hebt en je plaatst het in XP :rolleyes:

Daarom verplaatst is hem naar de 98 sectie

DX 8.1

Je videokaart gebruikt de extra featers van DX 8.1 niet.(al hebben de laatste games het wel nodig.)

Upgraden naar DX 9 lijkt me nog niet nodig.

Als alles verder naar wens loopt zou ik het zo laten.

Grtz.

hoy

ik heb ooit spellen die het niet doen maar die het eigenlijk zouden moeten doen !!
soms spellen die windows 95 vragen, en die het bij mij niet doen.

groetjes

Spellen

Dat zou normaal wel moeten kunnen maar er zijn idd. spellen die het gewoon vertikken onder win98.

Grtz.

heeft het voor mij zin om directx 9 te instaleren??

bijdirectx setup krijg ik de volgende melding!!

de file vfvwdm32.dll is een beta versie,whish is unsuported,and could cause problems!!

reinstal directx om de laatste versie te krijgen!!

groetjes .

Aangenomen dat het hier gaat om een bèta driver, zou je idd beter de officiële driver kunnen downloaden van een officiële site. DirectX kan problemen veroorzaken met betreffende directX versie.

Geplaatst door windoos
Aangenomen dat het hier gaat om een bèta driver, zou je idd beter de officiële driver kunnen downloaden van een officiële site. DirectX kan problemen veroorzaken met betreffende directX versie.
De officiele versie van DirectX heeft vaak ook nog een betadriver aanwezig, afhankelijk van welke drivers voor de videokaart aanwezig zijn. Dit bestand is dan benodigd voor applicaties die niet (goed) kunnen omgaan met de nieuwe drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan