Sponzenbroekske
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2007
Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte mediadistro. Geexbox vond ik wel goed, maar daar kon je dan geen cd/dvd met rippen, maar het is dus iets in die aard dat ik zoek, ik heb ook al mythbuntu geprobeert, maar die is te groot. Ik heb al eens gezien naar movix en movix2, maar kun je daar mee rippen?
Het moet dus snel opstarten en snel afsluiten, zoals geexbox, ik heb het liever dat er GEEN volledig besturingsysteem achter zit zoals mythbuntu. En ik moet het op de HD kunnen installeren.
DoelPC
Pentium III 866Mhz Costa rica
160 Mb SDRam
Compaq mobo (type ontgaat me, maar zo belangrijk is dat niet)
HD 2*20GB (seagate, weeral geen type)
Dit systeem heeft al geexbox en mythbuntu gedraait (en windows xp)
En dan nog een bijvraagje, heeft zo een penium III genoeg aan deftig koelblok, want het fannetje maakt een hels lawaai, ik weet dat ik het zelf moet zien en proberen, maar als de kans al niet bestaat dat het koel genoeg zou zijn met een koelblok moet ik het ook niet proberen.
Het moet dus snel opstarten en snel afsluiten, zoals geexbox, ik heb het liever dat er GEEN volledig besturingsysteem achter zit zoals mythbuntu. En ik moet het op de HD kunnen installeren.
DoelPC
Pentium III 866Mhz Costa rica
160 Mb SDRam
Compaq mobo (type ontgaat me, maar zo belangrijk is dat niet)
HD 2*20GB (seagate, weeral geen type)
Dit systeem heeft al geexbox en mythbuntu gedraait (en windows xp)
En dan nog een bijvraagje, heeft zo een penium III genoeg aan deftig koelblok, want het fannetje maakt een hels lawaai, ik weet dat ik het zelf moet zien en proberen, maar als de kans al niet bestaat dat het koel genoeg zou zijn met een koelblok moet ik het ook niet proberen.