welke driver voor een onbekende wabcam??help

Status
Niet open voor verdere reacties.

yason

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
help!! A.U.b is dit mijn wabcam chip nmrr???

hallo mensen ik heb een onbekende merk wabcam maar ben de instalatie cd kwijt... dus kan hem niet instaleren en nu hebben mij sommige mensen op andere forum gezegt maak de cam open en kijk welke chip nummer je hebt dan kan je er een driver voor zoeken ik heb hem nu open liggen maar wat is de chipcode is het dit?? SY-165v(a1) dit staat links boven op de chip en dan vlak eronder 0709 en er staat rechtboven nogsw2 met dit nummer SY-165v(a1) is er nog geen 1 hit op google ben hopeloos wie kan mij aan een driver helpen oh jan er zit nog een sticker op de cam met Qc pass 09 mischien helpt dit

Handiger is het volgende:

Sluit 'm aan op je computer. Ga naar Apparaatbeheer: Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc -> dubbelklik op het apparaat dat blijkbaar je webcam voorstelt -> tabblad Details -> Vertel ons hier op het forum welke code je ziet voor VEN_XXXX, DEV_XXXX en SUBSYS_XXXX

We kunnen hier op het forum dan op basis van die informatie wel op zoek naar wat voor apparaat het nu precies betreft.

We horen het wel.

Tijs.

ik heb dat gedaan en dan moet dit de code zijn?USB\VID_0C45&PID_602D\5&30BF1BD5&0&2
klopt dit?

Is dit 'm misschien? In ieder geval kun je proberen of de driver die daarbij hoort werkt bij jou:
Driver voor XP

12575.gif

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
nee dat is hem niet maar volgens mij was het 99 procent wel een cam van dat merk trust
en ik heb die driver gewdonload maar als ik op winzip druk krijg ik van alles dat het niet werkt en naar winzip .com moet gaan enzz maar we zittenb wel in de buurt want ik dacht bijna zeker te zijn dat het mer trust is maar die op de foto is hem in iedergeval niet

nee dat is hem niet maar volgens mij was het 99 procent wel een cam van dat merk trust
en ik heb die driver gewdonload maar als ik op winzip druk krijg ik van alles dat het niet werkt en naar winzip .com moet gaan enzz maar we zittenb wel in de buurt want ik dacht bijna zeker te zijn dat het mer trust is maar die op de foto is hem in iedergeval niet

ook niet die link die ik als eerste gaf??

oke

ja en alles wat op die site staat kan ik nog geen drivers voor vinden

Laatst bewerkt:
hij geeft aan winzip not found on your system

Ik zie net dat het niet de goede driver is, dus sorry daarvoor.

Probeer even dit:
Open deze link, vul in als zoekterm webcam en druk op Zoeken

Kijk of in de gepresenteerde webcams de jouwe er tussen staat. Je kunt dan ook drivers, handleiding etc. downloaden.

Tijs.

welke???

ok aangepast met link zie ik

waarom volg je hun voorstellen niet op?

Laatst bewerkt:
Als je me de goede USB-ID gegeven hebt zou het een Genius Videocam Express II moeten zijn. (Opgezocht hier)

Ik denk hier een driver te hebben gevonden, helaas komt het ding met een installatie-programma, dus kan ik het niet direct nakijken of het overeenkomt.
Er zitten in ieder geval geen virussen in. :)

Succes,

Tijs.

welke???

ok aangepast met link zie ik

waarom volg je hun voorstellen niet op?

omdat het bij mij niet werkt snap ook niet echt wat degenen bedoelt maar degenen met dezelfde cam heeft wel ziijn driver maar om daar nou op te reageren dat topic is van 2007 dus diegenen kan mij ook niet meer helpen

Graag een reactie van yason of hij met de laatste tip(s) nog verder gekomen is met het probleem?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan