Welke drivers passen bij mijn videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magma

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2015
Hey HMers!
Ff snel, mijn naam is Rico.
Maar uhh.... Me vraag heh? JA DAT WAS HET!
Ik heb dus bij mijn videokaart, Microsoft basic display adaptar (Dit heb ik sinds ik ben gegaan van Win7 naar 8.1!)
Maar kan nu ineens geen Minecraft spelen of GTA SA!
Me drivers updaten dus! Maar geen drivers te detecteren op mijn computer door Drivergenius en vele andere progamma's!
Weten jullie welke ik kan gebruiken en die in staat zijn om Minecraft mee te spelen?
Alvast bedankt!

Installeer eerst de Chipset drivers van je PC/laptop en dan met name die voor Graphics. Dan wordt in ieder geval de juiste adapter gebruikt.

Installeer eerst de Chipset drivers van je PC/laptop en dan met name die voor Graphics. Dan wordt in ieder geval de juiste adapter gebruikt.

Klinkt misschien raar, maar waar :3 En hoe weet ik welke ik had?

EDIT: Ik ga slapen morgen 4uur back! Hoop dat iemand dan oplossing heeft voor me <3

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je, welke je had? De chipsetdrivers zijn voor je PC/Laptop. Bij een laptop hoort een CD met die drivers en bij een PC wordt deze voor het betreffende moederbord meegeleverd.

Je geeft geen informatie over of het een PC of een laptop is. Geen informatie over welke videokaart je hebt. Alleen dat je van Windows 7 naar 8.1 bent gegaan. Dan moeten sowieso de chipset drivers opnieuw worden geïnstalleerd en dat zal je niet hebben gedaan omdat de standaard Microsoft adapter wordt gebruikt. Het zal wel zijn zoals bij de meesten, die CD heb je niet (meer). Die chipset drivers staan los van je videokaart. Pas als die zijn geïnstalleerd zal je eventueel nog de specifieke drivers voor de videokaart kunnen installeren.

Als je laat weten welk moederbord of welke laptop je hebt, kan worden aangegeven waar je die chipset drivers vandaan kan halen.

Drivers voor je laptop download je van de website van de fabrikant ( zoek op type en model ), in geval van een PC vindt je ze op de website van de fabrikant van de videokaart of de website van de fabrikant van de PC als het een merk-pc is ( bijv. HP, Acer etc ).

Al talloze installaties gedaan en ik neem niet eens meer de moeite handmatig te gaan zoeken en tot nu toe gaat dat 100% goed met dit programma....
Zoekt in één keer al je drivers en je bent in één keer up to date. Zeer geschikt voor mij maar ook zeer geschikt als men zelf niet zo handig is in het zoeken, downloaden en installeren van drivers.

http://www.iobit.com/driver-booster.php

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan