welke drivers voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

briezertje

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
goedendag allemaal.

ik ben in het bezit van een hp dc 5750 (business tower)
ik heb HP gebeld met de vraag waarom de drivers van windows 7 (nog) niet beschikbaar zijn.

het andwoord was binnen een uurtje bekend en ze zeiden dat ze voor dit type maschine geen ondersteuning meer bieden ( wel raar ik heb nog wel garantie tot sept 2010)

nu is de vraag kan ik wel windows 7 draaien en waar zou ik de drivers kunnen vinden

hieronder de link die verwijst na de pagina en drivers van HP.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=nl&cc=nl&prodNameId=3253418&taskId=135&prodTypeId=12454&prodSeriesId=3252512&lang=nl&cc=nl

groetjes en alvast bedank voor de reactie's

Danny

De Vista drivers al geprobeerd? Zou zo maar kunnen dat dat probleemloos werkt.

Trouwens, de printer al aangesloten of nog niet? Want Windows 7 heeft heeeeeeeeeeeel veel drivers gewoon zelf aan boord. Dus zou ook best kunnen dat de printer zo geinstalleerd wordt.

microsoft heeft een programmatje (Windows 7 Upgrade Advisor) op de markt gebracht dat kijkt of je computer geschikt is voor windows 7 en welke drivers eventueel voor problemen kunnen zorgen
hier kun je het downloaden

dank voor je snelle reactie.

ik heb de advisor uitgevoert en hij geeft alleen aan dat het kopje
''systeem'' voeldoet

en dat het kopje ''apparaten'' ook goed is ,

maar bij het kopje '' programma's''

geeft hij een gele driekhoek bij panda antivirus, messenger,broadcom managment.

groet danny

De Vista drivers al geprobeerd? Zou zo maar kunnen dat dat probleemloos werkt.

Trouwens, de printer al aangesloten of nog niet? Want Windows 7 heeft heeeeeeeeeeeel veel drivers gewoon zelf aan boord. Dus zou ook best kunnen dat de printer zo geinstalleerd wordt.

Voor de printer bovenstaande al geprobeerd?

De broadcom management is de tooling voor je netwerkkaart. aangezien hij niet onder de apparaten vermeld staat. Messenger zijn ook genoeg alternatieven voor en voor antivirus ook dus lijkt erop dat het gewoon prima gaat werken

@MrMusic, ik mis even over welke printer het gaat.

Dus dat is opgelost, de rest is geen probleem neem ik aan

Laatst bewerkt:
maar weten jullie zeker of ik wel de drivers van vista kan gebruiken.

Betreft een HP Compaq dc5750 Microtower PC

Ik denk dat minimaal 90% van je hardware gewoon gevonden word door 7 zelf al, voor de rest gaan de vista drivers zeker weten.
geef eventueel een lijst van hardware die er in jou machine zit dan kunnen we daar naar opzoek

Laatst bewerkt:
Betreft een HP Compaq dc5750 Microtower PC

Ik denk dat minimaal 90% van je hardware gewoon gevonden word door 7 zelf al, voor de rest gaan de vista drivers zeker weten.
geef eventueel een lijst van hardware die er in jou machine zit dan kunnen we daar naar opzoek

hoe kom ik aan zon lijst met gegevens

dit kun je bekijken door het programmatje everest te installeren, die geeft alle gegevens van je pc weer, helaas heeft de test versie een aantal beperkingen:(

wat moet ik voor jullie copieren naar dit forum.?
er staat zoveel.dat ik geen idee heb wat jullie nodig hebben.

groet danny

volgens mij is het neit eens nodig, want als Windows 7 Upgrade Advisor aangeeft dat er geen problemen zijn met hardware, dan moet windows 7 gewoon kunnen draaien op je systeem.

en met windows update worden vanzelf de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd

dus ik denk dat je gewoon windows 7 kunt installeren:thumb:

volgens mij is het neit eens nodig, want als Windows 7 Upgrade Advisor aangeeft dat er geen problemen zijn met hardware, dan moet windows 7 gewoon kunnen draaien op je systeem.

en met windows update worden vanzelf de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd

dus ik denk dat je gewoon windows 7 kunt installeren:thumb:

OKAY DANK VOOR JULLIE ADVIES! :thumb::thumb:
IK GA HET PROBEREN, JULLIE HOREN NOG VAN MIJ.!

GROET DANNY

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan