Welke dvd media voor mijn NEC branders?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carpangler

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2001
Wie kan mij vertellen welke DvD's ik het beste kan gebruiken voor mijn
DvD branders.. In huis heb ik bij mij en mijn kinderen er op alle drie de pc's
een NEC brander in zitten...
Als ik dvd's brand, dan zijn ze vaak gewoon niet goed.. als ik dan met Nero een
testje doe.. dan zijn ze vaak gewoon slecht...
Kan iemand mij aub vertellen welke DvD's ik het beste kan gebruiken op de
Nec branders.... Vroeger had ik altijd Arita's... Deden het wel altijd goed, maar zijn nergens meer te krijgen....maar nu
heb ik al een aantal merken geprobeed en die zijn alle k.t......

oja, mijn voorkeur gaat naar printable's... maar ook niet printable's...

alvast bedankt..
carpangler :thumb:

Jammer dat je niet vermeld WELKE Nec - branders je hebt.

Er is altijd een lijst met aanbevolen media, die je kunt gebruiken. Ook updaten naar de laatste firmware van de Nec brander kan betekenen dat je met meer media beter branden kunt.

Voor de verschillende NEC branders de 'recommended media' informatie krijgen:
hier

Firmware updates voor NEC branders:
hier

Succes.

Tijs.

Laatst bewerkt:
welke dvd's voor mijn brander?

De volgende branders heb ik in de pc's zitten...

NEC ND-1300A
NEC ND-3520 AW
NEC ND-3500AG

Ligt het daar wel aan?, ik heb er ook verschillende, en gooi er eigenlijk van alles in, geen problemen ondervonden, alle + versies pruimt mijn dvd speler niet, maar dat ligt niet aan de Nec fikkers.

Zijn/is de aspi drivers goed?

De volgende branders heb ik in de pc's zitten...

NEC ND-1300A
NEC ND-3520 AW
NEC ND-3500AG

Fijn dat je dat terugmeldt, maar heb je ook al gebruik gemaakt van de links die ik je in mijn vorige posting beschikbaar heb gesteld voor firmware updates en recommended media-lijst?

Tijs.

Probeer eens DVD's van verbatim en van sony of platinum, en memorex. Waarom gebruik je dat software niet dat heet Record Sonic. Daar brandt ik meestal mijn DVD's mee en ze spelen in allen DVD-spelers. Maar het ligt misschien aan de brand kwaliteit of moetje eens achter van je DVD's kijken die al gebrand zijn dat er daar misschien er geen ringtjes worden over geslagen aan dat achterkant van je DVD's.:o

En probeer zo mogelijk laag te branden, want ik heb ook wel eens gehoord die DVD's die sneller dan 8x brandt kunnen dat niet afspelen, ze kunnen het snelheid niet draaien.... Maar dat heb ik wel eens meegaamkt het beeld van het gebrande DVD - schijfjes happerd.

Groetjes,

Vissers:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan