Welke DVD nu kopen???

• Onderwerp starter Onderwerp starter ojan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ojan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Hallo,

Ik wil graag een DVD brander kopen om DVD filmen te kopiëren!
Ik had zo gedacht aan 1 van de volgende...

Sony DRU 510A +/- schrijver --> 299 euro bij Makro
PIONEER Internal DVR-106D +/- DVD-R/RW --> 229,90 euro bij Tones
PLEXTOR Internal PX-708A BLACK +/- DVD-R/RW --> 286,90 ook bij Tones

Welke is nu het beste toestel naar de toekomst toe?
Kies ik resoluut voor de vrij bekende Sony, of is een plextor, of die pioneer ook goed?

De brander MOET dvd's met kopieerbeveiliging kunnen kopiëren. Ook naar de toekomst toe zo veelzijdig mogelijk zijn!

Laatst bewerkt:
Op het gebied van CD/DVD records en lezers zijn Pioneer en Plextor nochtans ook "bekende" merken hoor, dus daar hoef je je al niet op te baseren.

Zal het anders stellen... Bij deze 3, is er soms een brander bij waarvan geweten is dat hij minder kan dan de andere? Dat hij Bugs bevat ofzo? Ook bekende merken maken wel eens een "uitschuiver" en dan is het achteraf weer kl**ien met firmware e.d.

geen enkele is bekend op die site...

Op de tiende plaats zie ik wel de Sony staan en als je links klikt op product vergelijk kun je zelf merk en type uitzoeken !

Geplaatst door Will-Well
Op de tiende plaats zie ik wel de Sony staan en als je links klikt op product vergelijk kun je zelf merk en type uitzoeken !

Ow ja, sorry...

Ik heb vorige week de NEC 1300 gekocht brand - en + en heeft exact het zelfde loopwerk als de plextor en ook uit de test van computer totaal (nr 9 september 2003) komt deze erg goed uit de test. Ik betaal dus niet de prijs van Plextor maar heb feitelijk dezelfde brander alleen met een andere naam voorop. En na een firm update kan ik met bijna alle merken schrijfjes branden.

Mag ik weten wat je betaald hebt om te kijken of het klopt met de prij s hier in de buurt.

dvd-r

Ik kan met mijn NEC 1300A (3 weken geleden gekocht voor Euro 180) geen dvd-R branden (wel een dvd+R). Hoe kan dat? moet ik misschien een firm update doen?? en zo ja hoe moet dat?

bvb.dank voor de reactie !

Geplaatst door Will-Well
Mag ik weten wat je betaald hebt om te kijken of het klopt met de prij s hier in de buurt.
Als je het op mij hebt, 285euro, en nog steeds in bestelling, want die is HEEEEEEEEEL moeilijk te krijgen in België

Tones Prijslijst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan