Welke DVD+R is goed, redelijk, matig of slecht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Is een DVD hardware, ik dacht het toch wel. Maar daar gaat deze vraag niet over:

Welke DVD is goed, redelijk, matig of slecht?

Ik heb leuke aanbiedingen gezien van DVD+R's, 50 stuks voor 30 euro. Dat lijkt mij niet slecht, alleen is het merk wel betrouwbaar, met andere woorden, wie heeft er ervaring mee? Het gaat om Traxdata DVD+R met 8 speed.

Traxdata ia een goed merk. 8 speed is snel. en 50 voor €30,- is een mooie prijs.

Ik heb leuke aanbiedingen gezien van DVD+R's, 50 stuks voor 30 euro. Dat lijkt mij niet slecht, alleen is het merk wel betrouwbaar, met andere woorden, wie heeft er ervaring mee? Het gaat om Traxdata DVD+R met 8 speed.
lol mag ik vragen waar je die,
aanbieding zag ? deze zijn wel goed hoor

@virtuosa

Jawel hoor. :)

Op de Beverwijkse Bazaar.

http://www.beverwijksebazaar.nl

Daar zitten heel veel kleine ondernemertjes elke zaterdag en zondag. Een deel verkoopt ook van alles op computer gebied. In één van die tentjes zag ik een rol van 50 stuks voor 30 euro.

Ik zoek nog naar goedkope jaweldoosjes.

Laatst bewerkt:
Ik ben voor de Platinum DVD+R 8x gegaan, want ik hoorde en heb het inmiddels ook gezien dat Trakdata niet echt fijn is.

Het kan een slechte productie zijn geweest, maar een CD van Trakdata heb ik spontaan de zilverenlaag zien loslaten waardoor die waardeloos was geworden.

Ik gebruik al een tijdje Platinum CD-R's die uit een Duitse test goed naar voren kwam, maar ik zag dat de DVD's van dit merk ook al goed waren getest.

O ja, ik kocht 25 DVD+R's voor € 17,- op een sindel, dus dat is een leuke prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan