Welke externe hardeschijf moet ik nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangkill

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Als ik jou was zou ikde eerste nemen die ziet er beter gekoeld uit dan de 2e want hij is staand. al zou hij niet goed koelen dan zou je dooie sectoren krijgen op de hardeschijf.

ok bedankt voor je advies, maar het is toch plug and play? Dus als ik er bijvoorbeeld crysis op installeer en ik ga naar een vriend en stop hem bij hem in de pc dat ik hem gelijk kan spelen?:rolleyes: of is daar de usb te sloom voor?

ok bedankt voor je advies, maar het is toch plug and play? Dus als ik er bijvoorbeeld crysis op installeer en ik ga naar een vriend en stop hem bij hem in de pc dat ik hem gelijk kan spelen?:rolleyes: of is daar de usb te sloom voor?

Crysis weet ik niet, maar ik heb maar een 80 gb harde schijf dus daar kan (naar mijn gevoel) niks op dus heb ik een externe van 500 gb gekocht en daar installeer ik mijn games op. en dan ik wel op mijn laptop met die game(s) spelen.

mooi zo,

veel plezier met je nieuwe aankoop:D:thumb:

Bij WD komt vaak voor dat die snel stuk gaat BADSector's dus ik zou niet voor de eerste gaan.
en 2 is ook van WD
Ik heb er zelf ook een WD Schijf Extern geen probleem maar toch zie ik het vaak op internet
en lees ook veel dat Maxtor ook slecht is ..........
Dus ,,,,,,,,Weet wat je koopt;)

ok bedankt voor de info
heb jij dan surgesties?
voor max 100 euro(ben maar een arme scholier:rolleyes:)
met wel minimaal 320 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan