Welke fan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
goedendag,

ik heb een pctje op de kop weten te tikke. maar ik ben van plan em te gaan overclokken. maar dat is ook wel gelukt alleen de temperatuur gaat over de 60 grade heen en dan valt de pc uit. dus ik moet een nieuwe cooler hebben. maar ik heb geen idee welke ik moet hebben die past op mijn moederbord. via everest heb ik deze informatie weten te bemachtigen over het moederbord:

De CPU:
cpuur7.jpg

En het moederbord

moederbordxt0.jpg

Als iemand nog informatie nodig heeft. hoor ik het graag;)

Met vriendelijke groet,

Hoi,

Dat zou moeten lukken.

Modag

Ps ik weet niet tot hoever en waarom je hem wil overklocken maar het kan mis gaan he.
en er wordt gewaarschuwd bij Alternate dat je hem op het moederbord moet schroeven controleer dat eerst voordat je hem koopt of dat gaat.

Laatst bewerkt:
ik weet et. nou omdat 800 mhz niet egt veel is. en hij makkelijk over te klokken is.

zult er denk ik ook "niks" van merken van die overclock.

maar ja "spelen" is leuk...;)

ik zal em so ff open maken of tie geschroeft kan worden. en wat moet ik anders kopen wat beetje mooi is en stil?

Hoi,

Die houd deze:AMD Phenom™ X4 Quad 9750 op het ogenblik tijdens helpmij rond de dertig graden en bij spellen rond 40 a 45 graden.

Modag

ja denkt het wel.
spreekt me wel aan die...

nog even www afstruinen of er nog meer reviews over zijn

en als ik hem bestel wel via de helpmijlink natuurlijk

Twee voor de prijs van 1 jullie zullen er geen spijt van hebben.
Alleen de pc wordt tweemaal zo zwaar (geintje)

Modag

dat maakt niet egt uit dat tie zwaar is:P als tie staat dan staat tie toch:P

Zo is het maar net,maar waar je wel even voor moet opletten de grote ik weet niet hoeveel ruimte je hebt maar hij is vrij groot want er zit wel een 120mm fan op he
Ik meld het maar even.

Modag

Laatst bewerkt:
120.. woow ik dagt een gwne fan groote van 80mm ofso, maar ik maak em so toch nog open dus kijk wel gelijk denk et wel..

maar iig bedankt voor het zeggen en je hulp;)

Hoi frankwannet,

Ook een socket 462(A)?

Hoi josvink66,

Hoop voor je, want dit type socket koeler wordt zo langzamerhand uitsterfend.

Ik lees het wel.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan