Welke files verwijderen voor het branden op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Ik wil een dvd kopiëren. Met dvd shrink lukte het te comprimeren en ze maakte 2 mappen Audio-ts en Video-ts op de hd aan. De map audio is leeg en Video heeft 39 files met extensies ifo, vob en bup. Branden met Nero gaf aan dat het bestand te groot is. Welke files kunnen nu verwijderd worden vanuit de map Video zodat alles wel past. Het is nu gelukt met overburn. Maar ik heb begrepen dat dat slecht is voor de brander. Groet

Normaal zou het perfect moeten kloppen. Ik begrijp dat het nét te groot is aangezien het met overburn wel lukt... misschien ligt dit probleem eerder in Nero. Heeft er ooit iemand met de instellingen van Nero geschud?

Ik weet dat het niet voor de hand liggend is, maar ik vind dit programma véél handiger om te branden. Ik laat DVD Shrink een ISO maken en dan brand ik die rechtstreeks met DVD Decrypter.

James:)

Laatst bewerkt:
Hallo James.

Het door jouw aangedragen programma is niet te benaderen. Ik kan mij overigens herinneren dat Shrink na comprimeren automatisch naar een brandprogramma ging. Ik heb een DvD decrypter maar daar kun je volgens mij niet mee branden.

Ik had de link ondertussen veranderd en deze werkt perfect, ook de download.

In DVD Decrypter kan je op volgende manier een ISO branden:

Kies MODE >> ISO >> WRITE
DVD-Decrypter-mode-iso-w.gif

Duid de ISO aan door op het mapje te klikken
DVD_Decrypter_select.gif

Klik op de brandknop
DVD_Decrypter_image_to_dvd_button.gif

In DVD Shrink kan je voor het brandproces de optie "burn with nero" vervangen door "ISO image file".
DVDShrink-Burn.gif

Nog makkelijker vind ik, klik met rechts op de gemaakte iso.
Kies voor openen met: selecteer Dvddecrypter, en je kan gelijk branden. ;) de instellingen staan vanzelf goed.

@ James,
Mooi stukje heb je zo afgebeeld, idee voor bij de nieuwe nieuwsbrief. :thumb:

Aja... dat is eigenlijk bij elk bestand zo he?:D
Je kan vertrekken vanuit een programma of vanuit het bestand..

Er leiden wel meer wegen naar Rome.. jij neemt de snelweg en ik het hobbelpaadje:p

Nieuwsbrief? Neen hoor...:D

Laat even weten moest het ook daarmee nog fout gaan devolgende keer;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan