Welke firewall kan ik het beste gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Source

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Ik gebruik momenteel COMODO. Maar het is niet bepaald een stukje goeie software voor een firewall vind ik. Welke firewall raden de meeste leden van jullie mij aan?

Mvg: The Source

Laatst bewerkt:
Waarom is Comodo niet goed dan?
De meeste hier zijn er erg tevreden over zo ook ik!

Ik heb gekeken en dat doen alle firewalls helaas maar dan zet je een vinkje dat de firewall het moet onthouden en dan ben je voor dat programma er vanaf. Maar voor alle andere programma's zal hij dat toch vragen....het is een stuk beveiliging voor uitgaande programma's en registerbewaking. Als je dat niet wil dan zal je genoegen moeten nemen met de Windows Firewall. Deze controleert dat niet. Ik ben er blij mee want zo kan er niks ongemerkt contact maken met internet of zomaar aangepast worden.

Ik heb gekeken en dat doen alle firewalls helaas maar dan zet je een vinkje dat de firewall het moet onthouden en dan ben je voor dat programma er vanaf. Maar voor alle andere programma's zal hij dat toch vragen....het is een stuk beveiliging voor uitgaande programma's en registerbewaking. Als je dat niet wil dan zal je genoegen moeten nemen met de Windows Firewall. Deze controleert dat niet. Ik ben er blij mee want zo kan er niks ongemerkt contact maken met internet of zomaar aangepast worden.
Bedankt voor je beleefde maar ook duidelijk antwoord. :thumb:

Ik snap wat je bedoelt maar soms vraagt ie het wel 5 keer om de zelfde programma, en dat is soms een beetje irritant als je wilt gamen. :D

Klop daarom zeg ik ook dat als je op toestaan klikt een vinkje zet dat hij dit antwoord moet onthouden dan vraagt hij het niet meer!!

Dit is de leermodus van je Firewall....snappie?

Bedankt! Ik zal voortaan geduldiger zijn, inplaats gelijk een topic maken in Helpmij. Trouwens wat zal ik volgens jou nog meer veranderen in Comodo?

Even aankijken hoe het gaat en let op het duurt even voordat je alle programma's en verbindingen hebt gehad maar het gaat zeker afnemen.

Voor de rest laat ik hem gewoon zijn werk doen.

Oja als ik elke keer me PC opstart. Moet ik dan Comodo weer aandoen of gaat dat vanzelf.

Al shet geod is gaat dat gewoon vanzelf en dat kan je zien rechtsonderin je taakbalk er staat dan een schildje !!

Nee ik zie geen schildje. Misschien moet ik wat instellen bij opties in de programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan