• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

welke formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Hallo, ik heb een planning, welke aan het einde registreert hoeveel dagen er is gewerkt aan de hand van een formule, maar ik kom er niet uit als ik hier een kolom voor de pauze tussen zet. Bovenste is het orgineel, 2e is de wens.
Gr Bascas

Bijlagen

Hallo, ik heb een planning, welke aan het einde registreert hoeveel dagen er is gewerkt aan de hand van een formule, maar ik kom er niet uit als ik hier een kolom voor de pauze tussen zet. Bovenste is het orgineel, 2e is de wens.
Gr Bascas

Bedoel je het zo?
Ik heb een formule gemaakt in de gele cellen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Gr Bascas

Kan het zijn dat je deze formule nodig hebt in cel Y14
=(21-AANTAL.LEGE.CELLEN(C14:W14))/3
21 staat voor het aantal cellen de range is van cel A14 tot W14 en het zijn 3 cellen / dag = /3 . Deze formule kan je dan doortrekken naar de cel eronder . Als je formules kopieert dan kijken of de range nog goed staat :thumb:
edit : Roncancio was me voor ;) :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan