bascas
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mei 2006
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hallo, ik heb een planning, welke aan het einde registreert hoeveel dagen er is gewerkt aan de hand van een formule, maar ik kom er niet uit als ik hier een kolom voor de pauze tussen zet. Bovenste is het orgineel, 2e is de wens.
Gr Bascas
Hallo, ik heb een planning, welke aan het einde registreert hoeveel dagen er is gewerkt aan de hand van een formule, maar ik kom er niet uit als ik hier een kolom voor de pauze tussen zet. Bovenste is het orgineel, 2e is de wens.
Gr Bascas
21 staat voor het aantal cellen de range is van cel A14 tot W14 en het zijn 3 cellen / dag = /3 . Deze formule kan je dan doortrekken naar de cel eronder . Als je formules kopieert dan kijken of de range nog goed staat :thumb:=(21-AANTAL.LEGE.CELLEN(C14:W14))/3
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.