Welke ftp server..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0118

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
ik heb eidenlijk een acount ergens nodig waarbij ik files gemakkelijk via ftp kan uploaden en waar ik het liefst zoveel mogelijk ruimte heb en geen file grootte limiet heb van 1 MB.! ofzo..

ik heb deze nodig omdat ik nogal eens files van behoorlijke grote naar iemand moet zenden ivm met een homepage. en zo zou dat heeel veel tijd schelen ik kan dan uploaden en hij downloaden, en andersom.
help mij..!!!

Download Serv-U. Daarmee kun je zelf een FTP opzetten, is erg makkelijk, en aangezien de ftp op je eigen HD staat, hoef je zelf niets te uppen, en kan hij rechtstreeks vanaf je computer downloaden (hij download met jouw upload speed).

Serv-u download je op www.serv-u.com (30 dagen trial)

Geplaatst door gebruiker62
Download Serv-U. Daarmee kun je zelf een FTP opzetten, is erg makkelijk, en aangezien de ftp op je eigen HD staat, hoef je zelf niets te uppen, en kan hij rechtstreeks vanaf je computer downloaden (hij download met jouw upload speed).

Serv-u download je op www.serv-u.com (30 dagen trial)

das dus een probleem want mijn upload speed is KL*TE

Wil je webspace waar je files naar kan uploaden, of een eigen ftp server opzetten op je pc thuis? Dat zijn twee verschillende zaken.

Je kunt het proberen bij downloaden.com daar kun je gratis een account opstellen zonder kosten e.d. het is echt helemaal gratis. En het werkt wel, maar enige tijd geleden heb ik er een berg liedjes op gezet (.mp3) maar dat vond de beheerder waarschijnlijk niet zo leuk omdat ik heel veel bandwijdte snoepte voor niets. Maar als je het normaal houd met files e.d. moet het geen probleem oplevereren.

Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan