Welke Game-PC moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
214
Voor een goede game-pc zul je toch meer dan €1000,- moeten uittrekken...

Kijk anders eens bij de laatste Best Buy Guide van Tweakers.net

Daar staat wat een goede game-pc je zal gaan kosten, dus je kunt beter iets zoeken dat goed afstemt op je wensen en binnen de duizend euro valt.
 
Voor een goede game-pc zul je toch meer dan €1000,- moeten uittrekken...

Kijk anders eens bij de laatste Best Buy Guide van Tweakers.net

Daar staat wat een goede game-pc je zal gaan kosten, dus je kunt beter iets zoeken dat goed afstemt op je wensen en binnen de duizend euro valt.

Ow.. okej. maar wat is ongeveer de beste game-pc die ik kan kopen van €1000,-?
 
Je kan beter even kijken wat de minimale systeemeisen van je favoriete spel zijn zodat je die als basis kunt nemen.
 
Alternate Pluto P730
vind ik best te doen en belangerijker uitbreidbaar is die ook.
 
Toen ik naar de 2 computers ging kijken was de eerste zeker goed alleen de grafische kaart wat slecht voor games!
De 2de link werkt niet dus.....
Je kan ook gebruik maken van alternate-Pc builder of weet je te weining af om hem samen te stellen?

Robin
 
Laatst bewerkt:
kijk ff op www.gamepc.nl daar heb je vijf basis modellen van game computer en ja kan die dan ook nog een beetje samenstellen

de computers van van gamepc.nl zijn hele goede kwaliteit en ze hebben best goede prijs

ps: voor iedereen die geen zin heeft om een systeem samenstellen(of het niet kunnen) maar toch een hele goede pc binnen budget wil hebben isgamepc.nl de beste site die ik ken echt een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Otgar: Dit topic is van 2007 en systeem zal onderhand al wel aangeschaft zijn.
Gaarne in vervolg naar topicdatum kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan