welke gameconsole

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
eej medeforumers,
Ik ben van plan om een game cosole te kopen . Een xbox 360, maar er is nu een zwarte versie ervan ( elite ). Wat is hier eigelijk allemaal aan verbeterd ?
Of kan ik het best gewoon wachten tot ze de xbox 360 verbeterd hebben.
Of ik moet gewoon de oude kopen van € 299,99
Wat is de beste keus volgens jullie ?

Bekijk ook dit topic even.

Áls je voor de Xbox zou gaan, zou ik voor de 360 gaan. Die is het nieuwst, dus ben je er "zeker" van dat er nog spellen voor uitkomen.

Ikzelf heb een Wii en ben daar erg tevreden mee, is erg leuk spelen :D Daar komt ook direct al een argument om de hoek kijken, wat wil je met je console doen? Wat voor soort spellen wil je spelen / speel je graag?

Wii / Nintendo staat er om bekend dat het nogal "kiddy" is (© BrEeZeR :p) en dat de PS(3) en Xbox(360) meer bekend zijn vanwege hun graphics.

Hangt dus een beetje van je voorkeuren af :)

Halo 3 :p call of duty 4 , + live geweldig , Maar dan heb ik de vraag niet goed gesteld , er is nu ook een vernieuwde versie van de xbox 360 de Elite. Wat is er precies allemaal verbeterd aan . aangezien van de Xbox 360 de witte die daarvoor. Niet de allereerste.
En welke kan ik beter dan nemen , want de prijsvergelijkingen verschillen wel veel.
Dus wil weten welke xbox 360 is dan het beste voor je geld. Want als de xbox 360 ( elite ) alleen
grotere hardeschrijf erin heeft. Dan ken ik beter die ander kopen.Maar lijk me sterk dat dat de enigste verandering is. En ken via google er niet precies achterkomen wat er allemaal vernieuwd is . Ja het rubbertje bij de laser achter je cd rom drive daar zegmaar is weggehaald dat de xbox je cd's niet meer opvreet. Maar maakt ie nog steeds zoveel geluid enz. Gaan ze snel kapot , Want de aller eerste xbox dat huge ding was bij vrienden van mij in 2 jaar kapot. En in dat ding hadden ze volgens mij allemaal beton erin gedouwd ofsow . Hij is veel zwaarder dan PS 2 bijv !!
Maar welke xbox kan ik nou beter nemen dan de xbox 360 ( normaal) of de xbox ( elite ) ?

Laatst bewerkt:
de ps3 :P

De elite heeft een 120 gb harde schijf dus, een hdmi uitgang, wifi (?) en een zwartw wireless controller, headset, afstandsbediening enzo. en die van 300 euro heeft dat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan