welke geheugen moetn er in

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

ik heb een megaprobleem uk heb net al me 2 de pc stuk nu maak ik er van 2 weer 1.

nu heb ik een vraag ik heb een asrock moederbord p4 88+

en nu heb ik 2 soorten geheugen kunnne ze er alle bij in .
ik heb pc 2100 en ik heb de pc 2700

nu weet ik dat de pc 2700 lagere snelheid aan kan klop dat en o ja kan ik ze alletwee er in zetten of kan ik er maar 1 soort in zetten

In principe maakt de snelheid niet uit, ze gaan op de laagste draaien, indien het allemaal goed staat in de bios, maar compatibiliteitskonflikten kunnen natuurlijk wel voorkomen.

oke ik ga wel in de bios kijk en da nog een vraag kan er een p4 3.2 in plaat van een p4 2,4

djoeke zei:
oke ik ga wel in de bios kijk en da nog een vraag kan er een p4 3.2 in plaat van een p4 2,4

Als het ook een socket 478 is, ja, maar veel zul je er niet van merken, qua snelheid.

Lange Pier zei:
Als het ook een socket 478 is, ja, maar veel zul je er niet van merken, qua snelheid.

nee dat weet ik maar ik heb hem nu toch liggen

hoe zit het met me geheugen op mijn asrock moederbord.

ik heb de pc 2700 2x 512mb en ik heb er 2 van de pc 2100 2x512 mb.

kan dat in het asrock moederbordp4v88+

of moet ik er 2 weg gooien

Probeer ze in dual te laten draaien, als dat wil, anders verkopen, weggooien is zonde.:eek:

PS,

Net even gekeken in de manual, nee, ze moeten alle vier gelijk zijn.

Laatst bewerkt:
oke nu heb ik nog een vraag hoe doe ik dat in dual te laten lopen

2 in de blauwe of zwarte banken, moeten ze wel uit dezelfde serie zijn, dat staat, als het goed is, op de sticker.

oke dan ga ik dat nog even doen en dan ben ik volgen mijn klaar

DANKJE WEL

het is ijgelijk een kwestie van proberen soms heb je geluk anders niet ik heb 2 verscillende in m'n zwarte bank 1x250MB 1x128MB en er komt er nog een bij:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan