Welke geluidskaart voor mijn HP 9451nl Pavilion Elite

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
Beste lezers,

Mijn geluidskaart van mijn HP 9451nl Pavilion Elite is het langzamerhand aan het begeven; rare geluiden e.d. Alles is geüpdatet dus daar ligt het niet aan. Heb op de site van HP gekeken, maar kan niets vinden bij accessoires. Weet iemand een link; zou ik erg mee geholpen zijn.
Deze machine heb ik al 7 jaar; beste koop ooit. Nog steeds erg snel.

Bedankt.

Marc
 
Laatst bewerkt:
In principe is elke geluidskaart geschikt die in het PCI slot past. Het ligt aan de mogelijkheden die je aan de kaart stelt.
Hier ook al gekeken? (Controleren op updates Scan uw systeem op verouderde en ontbrekende drivers en software.)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, Mik,

Zoals ik al stelde, heb ik alles geüpdatet, maar dat hielp niet echt. Nu weet ik niet wist waar het precies aan lag. In principe passen dus veel geluidskaarten in mijn comp? Nou ja, weet nu in ieder geval meer. Misschien raar dat ik dit wist, maar heb me er nooit zo mee bezig gehouden.

P.S. Hoe weet ik of de kaart in het slot past?


Doeiii, Marc
 
Laatst bewerkt:
Door te kijken welk slot er vrij is.
pc_slots.gif
En een bijbehorende (passende) geluidskaart te halen.
Je zou ook voor een extern (vaak USB) geluidskaart kunnen gaan.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik vandaag ook mijn licht over opgestoken. Het gekke is dat ik het niet zeker meer weet of de geluidskaart de werkelijke boosdoener is. Als ik mijn muiscursor snel over het scherm verplaats hapert hij. Heb alle drivers geupdate, dit na de harde schijf geformatteerd te hebben en Windows 7 opnieuw geïnstalleerd te hebben. Had wel eerder Windows 8 op de schijf staan. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?. Geen spyware en malware op de PC, Misschien is de comp wel gewoon op...
 
Daar heb je een punt, de hardware is toch 7 jaar oud,
In ieder geval zou ik de harde schijf niet meer al te zeer vertrouwen, gemiddelde levensduur is 5 jaar.
 
Je hebt een punt, maar voor het deinstalleren van Windows 8 en het formatteren van de harde schijf deed hij het prima. Misschien heeft ie een finale 'tik' gehad waardoor hij niet meer goed functioneert. Je merkt het ook als een MMO-spel speelt dat alles wat meer haperend gaat. De rest van de comp is dan ook oud, misschien is het beter om dan een nieuwe pc aan te schaffen. Het ene onheil kan het andere opvolgen.
 
Je zou er eens over kunnen nadenken. Met een auto is het vaak ook zo, heb je het ene euvel laten repareren dient zich het volgende euvel alweer aan. :eek:
 
Laatst bewerkt:
:) Ach, vertel mij wat. Auto's en computers. Ik denk dat we er uit zijn. Gewoon een nieuwe kopen. Gelukkig heb ik een meevallertje gehad...Bedankt voor je reacties...
 
Laatst bewerkt:
Wat denk je dat er is gebeurd...Dagenlang problemen met mijn pc, komen er ineens 6 updates aan. Beter laat dan nooit zou je zeggen, maar waarom reageren ze niet eerder op computerconflicten. Heb ik domme een nieuwe pc besteld! Waarom zijn die niet eerder in het rijtje geplaatst! Microsoft...zucht...Nou, mijn vriendin zal wel blij zijn! Ik gun haar alles hoor(!), daar niet van.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan