Welke geluidskaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FamvanL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
. Ik heb Device Docter al gedraaid, maar daar komt hij volgens mij niet in voor.

Konig Wireless Adapter, Epson Scanner, Ethernet controller, Video controler VGA Compatible, PCI device, A4 tech mouse, Standaard toetsenbord en Comminucatiepoort Com1 en Com2. De meeste heb ik nu geinstalleerd, maar er veranderd weinig.

Wat is dat Everest, wat in het vorige probleem te voorschijn kwam??

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groet, Evelien

Laatst bewerkt door een moderator:
Mod edit

Welkom op Helpmij.nl

Ik heb uw vraag een eigen plaats gegeven.En bericht ietwat aangepast.Begrijpende dat u geen geluid(meer) heeft.

Nu betreffend uw probleem:
Indien het een merk pc betreft dan graag merk en type.
indien het een zelfsamengestelde is dan merk en typnr van het mobo.
Weet u Helemaal niets dan graag pcwizard downloaden en daar de gegevens van geven.(is zoiets als everest)
http://www.cpuid.com/softwares/pc-wizard.html
Download latest release bijna bovenaan rechts(set up)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw reactie. Gelukkig heb ik met behulp van Everest mijn geluidskaart gevonden....morgen ga ik het meteen bij de pc van mijn zoontje proberen...die loopt ook al maanden te zeuren dat hij geen geluid meer heeft.

Ik heb bij Everest gekeken bij Computer en dan overzicht....rechts geklikt en dan kiezen op snel rapport- alleen tekst...en gescrold totdat ik onderaan mijn moederbord type tegenkwam. Daar heb ik op gegoogled en daar stond mijn Realtek driver naam tussen...en die kun je weer zo downloaden van de Realtek site :)

Superhandig zo'n site, want zonder jullie was ik nooit bij een vriendin terecht gekomen met de vraag over everest (die zijn toevallig 3 weken terug had gebruikt)

Groetjes,Evelien

Okidoki...:thumb:

Laat maar weten of het allemaal lukken wil dan.We horen het wel.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan