Welke grafische kaart is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verato

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Hey iedereen,

Snel vraagje, heb nu een nieuwe pc met vista en een oude met windows xp en zit eraan tew denken om op de Vista World of Warcraft te spelen, maar ik weet niet welke grafische kaart beter is, het gaat om deze kaarten :

- ATI Radeon X300/X550/X1050 Series (256 MB)
- ATI Radeon HD2400 series (1.5gb)

Het RAM van die op de 2400 series kan ik ook overzetten dus daar niet naar kijken^^

Het rare is dat ik moederbord enzo niet kan vinden met Everest Home Edition, er staat " unknown" , is er een beter programma om dat te vinden?

Groetjes en bedankt alvast!

Davy

Ah bedankt!
Nu zie ik in ieder geval alles^^ maar ik weet nog steeds niet welke grafische kaart beter is voor gamen.. :(
Heb geGoogled, en vond een soort vergelijk site met deze info :
http://www.gpureview.com/show_cards.php?card1=526&card2=320

Zoiezo twijfelde ik een beetje welke kaart ik moest kiezen bij die van "X300/X550/X1050 Series"
X300, X550 of X1050? want alledrie ineen staat er niet :S

Please help =(

Voorop even gesteld dat je voor World of Warcraft aan een X300 ruim genoeg hebt (dat spel vraagt namelijk vrij weinig van je grafische rekenkracht), heb je aan de kaart (en ook aan de X600) niets, want die draaien niet op Vista...
Alleen de X1050 is Vista-compatible, maar de HD-series van ATI zijn echt een stuk 'verder' als kaart dan de X-series (ik heb zelf een MSI RX 2600 XT Diamond, en die vreet echt alles).

Dus mijn advies: de X1050 voor de X-lijn, of anders de HD2400.

Succes met je keuze :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan