Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, als je er geen problemen mee hebt dat alles vanuit je computer zo het wereldwijde web op mag.....Geplaatst door steven-w
Windows xp firewall voldoet prima
Geplaatst door steven-w
Windows xp firewall voldoet prima
Geplaatst door upsidaisy
Ik kan me haast geen slechtere firewall voorstellen.
Geplaatst door ikself
Tja, als je er geen problemen mee hebt dat alles vanuit je computer zo het wereldwijde web op mag.....![]()
Ik heb helemaal geen ervaring met Kerio. Zou het niet een instelling zijn binnen Kerio? Zelf gebruik ik Sygate, voldoet prima, alleen geeft ie standaard alle applicaties serverrechten, met het gevolg dat er bepaalde poorten openstaan. Dit kun je eenvoudig verhelpen, maar je moet 't wel ff weten. Misschien heeft Kerio ook 'zoiets'.Geplaatst door Raymond Bos
Echter zal je wel zien dat als je bijvoorbeeld een test doet op www.grc.com of bij symantec dat je PC wel totaal dicht zit voor verkeer van buitenaf. Volledig Stealth. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Kerio!
Wat dat betreft is Zone Alarm goed. Spijkert na installatie alles potdicht (ook de serverrechten) en vraagt bij elke gebeurtenis keurig netjes of je wel of geen toestemming wilt geven.Geplaatst door Raymond Bos
....zijn er veel mensen die niet super handig zijn met software en daarom vind ik dat je ervan uit moet gaan dat als je een firewall instaleert je er in ieder gevan van uit moet kunnen gaan dat de poorten dicht zijn zonder capriolen uit te halen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.