Welke gratis weblog/site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderzwemer

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Beste allemaal,

Ik wil voor mijn weerstation een gratis weblog of site aanmaken, maar hier heb ik niet superveel kennis van.
Ik heb nu een weblog bij Blogger, maar ik vind de mogelijkheden beperkt. Nu heb ik een aantal voorkeuren voor een nieuwe site/blog: Een website bij m'n eigen provider Ziggo, Een site bij Weebly, een blog bij Wordpress....
Misschien hebben jullie andere suggesties? Ik zoek naar een gebruikersvriendelijke blog/site met toch wat mogelijkheden, en misschien besturing via FTP.

En trouwens, wat is Wordpress nou precies. Ik heb vernomen dat je er net zoals bij Blogger een weblog kan starten, maar ze hebben dus ook een FTP software?

Alvast bedankt voor antwoord:thumb:

Bedankt voor je reactie, maar is dit ook gratis? Volgens mij zijn een host en domein niet gratis.
Sowieso vind ik dit iets te ingewikkeld en omslachtig voor een hobby.
Ik wil dus kiezen tussen een website bij Ziggo, een weblog bij Wordpress of een website Weebly.
Ik zit nu dus bij Blogger, maar wat lijkt jullie de beste overstap? Of blijven bij Blogger, dat kan natuurlijk ook.

Wil je gratis hosts?
Uh dat kan maar die zijn wel wat slomer...
neem 000webhost
En login op je ftp en paste alle files van Wordpress naar de PUBLIC map.
Dan hoef je alleen nog een MySql te maken.

Geloof me Wordpress is niet moeilijk.
Als je wilt doe ik het even voor je?

OK, het wordt al iets duidelijker, maar heb je hier een bestaande site voor nodig? Want die heb ik dus niet!

Ik maak even alles voor je aan :)
Je krijgt ook even een mail account.
Ik mail even je info

kan je wel even je email geven...
Anders kan ik niet je wachtwoord ect vertellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan