welke gsm moet ik kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

selfietje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2014
Hoi ik zou graag een huawei p7 kopen
Is dat een goeie GSM
Of koop ik beter iets anders????

Dat hangt er naar natuurlijk van af wat je eisen zijn. ;)
Er zijn mensen die zelfs de Nokia1610 een fantastisch toestel vinden.
lD9rpLp.jpg

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
mijn echtgenote is er zeer tevreden over, persoonlijk heb ik liever mijn samsung galaxy S5

Hangt er maar helemaal van af wat je wensen zijn. Als je zoals hoogteijling zegt voor onverwoestbaar wilt gaan dan kan ik je de Nokia 3210 aanraden. Had niet die uitstekende antenne van de 1610 (wilde nog wel eens afbreken). Of mijn eerste Motorola. Werkte desnoods op gewone batterijen. Ook handig.

Ben zelf helemaal tevreden over de Samsung Note 4. Voor de rest is het handiger als je op een rijtje zet hoe je de telefoon wilt gaan gebruiken.

@RogerS
Uiteraard was POST#2 over de Nokia grappig bedoeld :P

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Heb de sectiemod gevraagd de vraag te verplaatsen. De nieuwsbrief sectie is niet geschikt voor dit soort vragen.
Hier hebben we een telefonie sectie voor.

We kunnen wel allerlei toestellen aanbevelen, maar is toch echt afhankelijk van je wensen.

@Hoogteijling. Had ik er wel uitgehaald. Feit blijft dat die dingen onverwoestbaar zijn. :d

@RogerS:
Zeker weten ja, mijn vrouw is onlangs overgestapt van een Nokia 3210 naar een Samsung Galaxy SIII op aandringen van mij.
Zo maken ze ze niet meer tegenwoordig.

Groeten Marcel

:)hoi ik wil het toestel gebruiken voor foto,s spelletjes en om te beln en berichtn
en hy mach niet al te draag gaan

Ik ben zelf helemaal weg van de Samsung Galaxy S4. Heb zelf ook heel erg getwijfeld, maar ben uiteindelijk mega blij dat ik voor dit toestel gekozen heb.

Heb er nog eens over nagedacht. De T65 Deluxe is ook geen verkeerd toestel. Stuk sneller dan de standaard T65 en je hoeft je geen zorgen te maken over lege batterijen.

Hoi,

Het licht er aan wat voor prijsklasse je bedoelt.
Onder de 200 zou ik voor de Moto G (2014) gaan
Hij draait op standaard android en is daardoor lekker soepel en snel.
Ook krijg je snel Updates maar is natuurlijk geen baksteen nokia 3210.

Freek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan