welke HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

duron

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb een 2e HD gekocht een western digital 40GB 7200 RPM, ben nu in bezit van een Maxtor 20GB 5400 RPM en daar is windows XP pro op geinstalleerd is het verstandig om deze te wisselen, dus die van 40GB als hoofdschijf te zetten.

Systeem:
AMD Duron 800Mhz, HD20GB, 512MB geheugen, moederbord DFI AK75-EC, Win XP pro NED.

Ja die van 40 gig is 7200 RPM, die van 20 gig is 5400 RPM. Die van 40 gig is een stuk sneller met opstarten van windows, programma's enzo..

kan je me misschien uitleggen hoe ik dat het beste kan doen, dus die van 40 als master en die van 20 als slave, en wat kan ik doen met de gegevens die nu erop zitten. (mp3, documenten e.d.)

Die van 40 als Master laten hangen en die andere als slave en dan op die van 40 windows op installeren en als je die hebt geinstalleerd zou je (mp3,documenten) even kunnen backupen op die van 40 en dan die van 20 leeg gooien en dan die mp3 en documenten terug zetten.

Bedankt zal het zodra ik tijd heb zal ik het uitvoeren.

Nog een prettige avond en een gezond 2005:thumb:

Onthoud dat een systeem zo snel is al de zwakste schakel, dus als de aanspreektijd van de 20 gig schijf niet al te hoog ligt dan zal dit invloed hebben op het hele systeem, mischien is die 20 gig wel hastikke snel maar niet zo groot.

Heb je nu klachten over de snelheid of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan