welke heaset bij geluidskaart....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
345
hey
ik heb een creative audigy 7.1 geluidskaart van 22 euro. ik ben tevreden over deze geluidskaart en ben nu dus opzoek naar een goede headset
ik heb zelf een logotech premium headset van 25 euro maar die is kapot. nu wil ik een headset die goed is met gamen zodat als er iemand in cod 2 achter me staat te schieten dat ik hem ook achter me hoor via de headset. ook moet de headset een goede bas geven in films/games.

mijn budget is rond de 65 euro dus al een veel betere headset 70 euro is is dat geen probleem.

greetz
 
Even rondgekeken met je budget in gedachte, en dit lijkt me een goede headset voor 69 euro.

Speedlink Medusa 5.1 ProGamer SL-8793

€ 69,-

De headset voor wie van goed geluid houdt. Het heeft 4 speakers in elke schelp met een zeer hoge kwaliteit microfoon. Met deze headset ervaar je het geluid. Het is optimaal voor games en DVD films. Hoofdband en oorschelpen zijn voor extreem hoog draagcomfort ontworpen en zijn bovendien draaibaar en inklapbaar. Men kan de volumeregeling en het wisselen tussen CD/DVD- modus geschieden via de kabel remote controller

Alternate
 
Even rondgekeken met je budget in gedachte, en dit lijkt me een goede headset voor 69 euro.

Speedlink Medusa 5.1 ProGamer SL-8793

€ 69,-

De headset voor wie van goed geluid houdt. Het heeft 4 speakers in elke schelp met een zeer hoge kwaliteit microfoon. Met deze headset ervaar je het geluid. Het is optimaal voor games en DVD films. Hoofdband en oorschelpen zijn voor extreem hoog draagcomfort ontworpen en zijn bovendien draaibaar en inklapbaar. Men kan de volumeregeling en het wisselen tussen CD/DVD- modus geschieden via de kabel remote controller

Alternate

hey bedankt voor je reactie, toch schrijft iemand op alternate dat het geen goede headset is. wat is nou waar en wat niet...

greetz
 
Scratch, jij bent tevreden met je audidy zeg je, maar probeer eens een x-fi geluidskaart, iets duurder(rond de 70/80 €)
zal bijna elke headset beter klinken.
 
Scratch, jij bent tevreden met je audidy zeg je, maar probeer eens een x-fi geluidskaart, iets duurder(rond de 70/80 €)
zal bijna elke headset beter klinken.

hey, een vriend van me heeft ook een headset van rond de 50 euro en hij doet het via de onbourd geluidskaart van zijn asus m2n-mx en het klinkt super. dus ik heb nu al beter geluid als hem dus ik ga niet meer geld uitgeven aan nog een andere geluidskaart.

heb jij nog een suggestie van een goede headset?

greetz tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan