Welke hosting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Ik wil mijn website verhuizen naar een andere hosting. Mijn website is constant uit de lucht of het duurt uren voordat hij geüpload is en daar baal ik enorm van.
Maar.....ik heb er geen verstand van hoe dat in zijn werk gaat en bij wie ik de website kan onderbrengen.
Hoe werkt dat, ik wil de opzet van de website in zijn geheel overbrengen, ik heb geen enkele zin om een nieuwe op te zetten omdat de website hoe hij nu is, zo goed is.

Wie kan mij hierbij helpen met tips en trucs, bij welke hosting het beste en betaalbaar is, hoe het werkt enz.

Argeweb

Ik gebruik Argeweb, je krijgt voor een lage prijs een goede webhosting-server, die altijd in de lucht is. Verder is het ook snel.

Voor informatie, ga naar www.argeweb.nl

Oja, welke hosting heb jij nu?

Ik heb nu watsnel.nl

Ik hoop wat meer informatie te krijgen over hoe ik dan mijn website kan verhuizen zonder dat ik aanpassingen moet maken.
Mijn website heb ik nu zo gemaakt dat (toen watsnel.nl het nog keurig normaal deed) iedereen weet hoe hij eruit ziet en dat wil ik zo houden.

Ik zal eens kijken bij jou tip.
Hoe lang zit je daarbij?

Vraag

Heb je die site gemaakt in een soort systeem waarmee je je website kunt bouwen dat online staat, of heb je gebruik gemaakt van Frontpage, Dreamweaverof dat soort programma's en voor de FTP Filezilla ofzo?

Als je de 2e optie hebt, dan heb jij die site waarschijnlijk op je computer staan en dan verhuis je hem gewoon, dan is je site weer leeg, en dan upload je hem weer met een FTP programma.

Als het de 1e optie is, is je site weg. Je zal dan een nieuwe moeten maken.

Ik zit al ongeveer 2 jaar bij Argeweb, en ik heb er echt nooit problemen mee gehad.

Wat is het adres van jouw site?

Laatst bewerkt:
Ik heb de site gemaakt met Sitebuilder, wat dus bij de hosting in zat.
Dus zou ik hem helemaal overnieuw moeten maken? Mijn hemel.