Welke HTML sites ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Heb zojuist een cursus HTML achter de rug, dus ik ga me daar nu volledig op storten.

Nu toets ik net bij Google HTML in en je wilt niet weten met hoeveel sites hij komt.

Op welke, Nederlandse, sites komen jullie vooral ?

Jacco

Wat zoek je dan precies??

Ik gebruik zelf soms (ben niet zo vaak met html bezig) www.handleidinghtml.nl. Hier staat een complete cursus op (maar die had je al gehad) maar ook een referentie met alle "tags" en alle parameters die je er aan kunt hangen en ook wordt er verteld welke Browsers het ondersteunen en vanaf welke versie.

Voor de rest zou je op google eens moeten zoeken op handleiding html of html uitgelegd als je alleen html zoekt kan het zeer goed kloppen dat je zeer veel vind

De groeten,
Mark

Er zijn er veel, heel veel...

Daar was ik ook achtergekomen ja, maar misschien dat jullie weten ........... DAT is (zijn) toch wel de beste en/of makkelijkste site(s)

Jacco

Geplaatst door Bruce The Boss

Daar was ik ook achtergekomen ja, maar misschien dat jullie weten ........... DAT is (zijn) toch wel de beste en/of makkelijkste site(s)

Jacco

Hmm ja, ik heb een hobbie in het kwijtmaken van mijn bookmarks, maar w3schools is bij mij wel 1 van de betere geweest idd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan