welke instellingen gta IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
ik heb gta IV geinstaleert maar ik weet niet in welke instellingen ik hem moet zetten
Hardware
De HP Pavilion dv7-1230ed draait op een 2 GHz AMD Turion processor en heeft een harddisk van 320 GB. Het DDR2 RAM werkgeheugen bedraagt 4 GB. De maximale resolutie van het 17" scherm is 1440 x 900 pixels. Het scherm wordt aangestuurd door een ATI Radeon HD 3650 grafische chip met een eigen geheugen van 512 MB. Met de ingebouwde webcam kan je de Pavilion dv7-1230ed ook gebruiken voor videogesprekken over internet.
verder heb ik ook windows 7 en de patch van gta IV 1.04

Ik denk niet dat het spel uberhaupt gaat werken op jouw computer, probeer alle instellingen is op het laagst te zetten.

P.S. Geef is wat meer info over je processor, is het een dual of single core?

hij werk wel en alles stond bij de normale instellingen op high en ik heb op de site www.canirunit.com geprobeert en die zij dat ik hem ook aan kon:

CPU
Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz
You Have: AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-74
PASS

CPU Speed
Minimum: 1.8 GHz
You Have: 2.20 GHz Performance Rated at: 3.74 GHz
PASS

RAM
Minimum: 1 GB for Windows XP / 1.5 GB for Windows Vista)
You Have: 3.0 GB
PASS

Video Card
Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+
You Have: ATI display adapter (0x9591)
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 1.7 GB
3D Yes Yes
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0

Sound Card
Minimum: Yes
You Have: High Definition-audioapparaat
PASS

Free Disk Space
Minimum: 16 GB
You Have: 45.2 GB
PASS

Nu zie ik het ook, ik wist niet genoeg over de processor. Maar het kan geen kwaad om gewoon met de instellingen te 'spelen' Je moet gewoon eerst bijv. alles op high, werkt dit niet zet je 1 ding wat lager enzovoort.

Welke videokaart heb je? Staat niet duidelijk in het overzicht. Is dit een laptop?

Als het spel al draait tenminste. Meteen alles op laag gooien, dan pas "proberen" of het misschien hoger kan.

ik heb een ati mobility radeon HD 3650 en ja het gaat hier om een laptop

Dan helemaal alles op laag (een laptop is niet geschikt om mee te gamen), hopen dat het werkt. En wellicht je videokaart driver udaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan