welke is beter om te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tattooboy

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
goeieavond een vraag ik heb een moederbord ga-ma78gm-sh2 rev 1.1 waarop draait 4 gig ddr800 en een amd phenom 9550 en een ati 3850

maar ik heb nog een bordje liggen ga-m57sli-s4 rev 2.0 die kan door bios flasch ook phenom I en II aan deze heeft geen onboard

op welke kan ik beter mijn systeem opbouwen ? want had wel iets gevonden als ik op het ga-m57sli bordje een phenom stop de ht van 3 naar 1 gaat ?? is dit erg ?
en kan je met 2 ati kaarten ook sli draaien groetjes bart

Alleen op je laatste vraag weet ik het antwoord, SLI kan niet want dat is van nvidia . bij Ati heet dat Crossfire. Maar dan moet je moederbord dat wel ondersteunen. ;)

oke dank je wel dan weet ik dat ik eventueel 2 nvidea kaarten moet kopen als blijkt dat het andere moederbord beter is ik wacht nog af :) alvast bedankt:thumb:

maar wat betekent het dan als ik me processor op het sli bordje zet me hyper transport van 3 naar ht 1 gaat ? en het anders bordje zonder sli heeft dat niet

*Note: If you install AMD AM2+ CPU on AM2 motherbord, the system bus speed will downgrade from HT3.0(5200MHz) to HT1.0(2000 MT/s) spec; however, the frequency of AM2+ CPU will not be impacted. Please refer "CPU Support List" for more information. Related link

dit staat erbij op de ga-m57sli-s4

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan