Welke is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonykil1

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Berichten
59
Ik ga een nieuwe computer kopen. Dit is vooral voor om te gamen. Game: Soldier front Online FPS game.
Maar welke zal ik dan nemen? Ik heb twee keuzes alleen bij de een is de grafische kaart niet goed en bij de ander is de processor sneller?

Keuze 1:
Intel Quad Core Q8200 processor
4GB geheugen
Intel GMA X3100 256MB shared videokaart
640GB Harde schijf

Keuze 2:
AMD Phenom™ X4 9650 Quad-Core processor 2,3 GHz
4 GB DDR2
ATI Radeon™ HD4350 , 512 MB
500 GB SATA

Ik zou graag het antwoord deze week hebben.

Mvg
Tony
 
Als je verder niets te kiezen hebt, dan zonder twijfel keuze 2

mvg leo
 
Het is voor een online fps game.
En zou de 2de keuze ook fraps aan kunnen? (een record program)
 
met de info die geeft zou ik de neiging hebben keus 2 te nemen.
Hoewel als je nog ruimte hebt voor verandering zou ik voor een intel core gaan en een geforce of ati videokaart. Ook zou ik snelle DDR2 geheugenkaarten nemen sinds die dingen nu bijna niks meer kosten (tegenover andere PC-componenten als de processor). Harddisc zegt niet zoveel. Ik gebruik alleen 40gb (tenzij ik bezig ben met video bewerking), vooral de snelheid boeit mij, bij een harddisc :) geheugen heb ik toch ruim zat.
 
Intel Quad Core Q8200 processor (Een Goede proccesor, zul zijn werk wel goed doen ;P)
4GB geheugen (4 GB daar kun je het wel mee reden)
Intel GMA X3100 256MB shared videokaart (slechte videokaart :(, erger nog het is shared, echt niet om mee te gamen)
640GB Harde schijf (dis is je eigen keus, denk aan de grote van de games)


AMD Phenom™ X4 9650 Quad-Core processor 2,3 GHz (goede proccesorm, zelde als keuze 1)
4 GB DDR2 (zelde)
ATI Radeon™ HD4350 , 512 MB (goede video kaart, 512 mb moet je wel mee reden en het is geen shared)
500 GB SATA (zeker genoeg 50 games opteslaan (minimum))

Ik zou zeker voor keuze 2 gaan :thumb:

Mvg sinic907
 
640GB Harde schijf (dis is je eigen keus, denk aan de grote van de games)

500 GB SATA (zeker genoeg 50 games opteslaan (minimum))

yep, maar hoe meer je erop gooit des te slomer wordt je pc. Ik heb maar 2 echte spellen op mijn pc staan en redelijk wat applicaties voor video/photo editing
alles wat ik niet gebruik deinstalleer ik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan