Welke is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeedYourHelp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2011
Hallo,

Ik ben binnenkort van plan een nieuwe laptop te gaan kopen en kwam uit op deze twee:

Asus K53TA-SX187V en Asus K53SC-SX218V

Ik ben op zoek naar een redelijk laptop, waarmee ik goed mijn schoolwerk op kan doen met programma's als flash, pinnacle, etc. Maar ook een laptop waarmee ik leuke games op kan spelen. Ik ben geen die hard pc gamer, ik heb een xbox 360 daarvoor, maar voor SP games (bijv. Skyrim, Crysis en Bioshock) zonder lag. Zou 1 van deze 2 eraan voldoen?

Mocht u een beter laptop weten voor mij, dan hoor ik daar graag meer over. Mijn budget ligt rond de 500 - 550. Alvast bedankt!

Mvg,

NYH

Asus K53TA-SX187V
+ HDD opslagruimte
+ GPU
+ 8GB geheugen

Asus K53SC-SX218V
+ CPU
+ USB 3.0

Lastig om een keuze te maken tussen de 2 ze verschillen genoeg.
Optie 1 als je er verder niets aan wilt doen + games toch wel 'belangrijk' zijn.

EDIT:

Deze Toshiba notebook Satellite L750D-15Z lag vanochtend in mijn mailbox, zit een beetje tussen beide systemen in.
3 jaar pick-up & return garantie is ook zeker niet gek.
Optie 2 als je er zelf eventueel wat meer geheugen en een grotere HDD inzet (mocht dat nodig zijn). De CPU (krachtiger) en USB 3 (toekomst proof) zijn wel leuke pluspunten.

Laatst bewerkt:
Dan denk ik toch wel dat ik voor de K53TA-SX187V ga. Dankjewel voor je reactie !

Welke je ook neemt, alvast veel plezier er mee en veel succes op school in het nieuwe jaar :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan