Welke is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Welke van deze 2 videokaarten is beter?

ATI RADEON 3870 of ATI RADEON HD 5450 512 MB

Het is voor omdat ik Assassin's creed 3 wil op mijn PC en op Can you Run it staat er dat het niet gaat lukken op mijn PC.

Maar wat mijn videokaart heeft is hoger dan wat nodig is wat is eigen lijk het probleem?

Hier een foto van.De verschillen zijn aangeduid in geel.

Dank u

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zie geen foto :confused: en denk dat de 3870 toch nog even beter is als de 5450

Oei,was de foto even vergeten :(

hier is de foto:Capture.JPG

Topic verplaatst van Spellen-Overige/Algemene vragen ---> Hardware-videokaarten.

Succes met je vraag.

Hoi,

Zou het kunnen komen dat je win 8 draait dat het niet goed gaat ?

Assassin's creed 3 is natuurlijk nog niet uit.Maar wat heeft mijn besturingssysteem met mijn videokaart te maken? Maar zal Assassin's creed 3 dan werken als die uitkomt met lowsettings?

Hoi,

Nou jou can run geeft aan dat je kaart beter is als gevraagd daarom de opmerking over win 8 misschien dat you can er niet helemaal mee overweg kan anders zou hij toch geen upgrade adviseren maar de 5450is niet echt een gamers kaart.

Zelfs je os moet je upgraden naar wat dan ?

Laatst bewerkt:
Mijn OS maakt niet zo veel meer uit omdat Windows 8 binnen 5-10 dagen toch al in de winkels ligt en op "Can you run it" zullen ze dat dan ook wel aanpassen voor wie Windows 8 heeft.
Snap je wat ik bedoel?

Nee ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoeld maar de game zal hoogstens zoals je meld op low setting spelen.

Ik bedoel dat ze nu op Can you run it aangeven dat ik mijn OS moet veranderen.Maar binnen een paar dagen zal dat niet meer zo zijn want als Windows 8 uitkomt gaan ze wel op Can you run it aanpassen dat Windows 8 ook goed is om Assassin's creed 3 te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan