welke is goed genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clasixs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Laptop dillema

hallo,

ik zoek een laptop die als t ware de huiscomputer vervangt, maar kheb hem toch ook mobiel nodig. kwil dat tie 'zwaardere' spellen(battlefield2, halflife2) kan spelen enz.(ook al weet ik dat laptops daar niet het beste voor zijn). mn budget is 1300 euro. ik had deze op het oog.

acer aspire 9412: http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Acer_Aspire_9412WSMi__6499859

kan iemand mij vertellen of dit een beetje een goede laptop is?
overal staat dat het geheugen van de videokaart geshared is en dat dat minder is enz, maar in hoeverre zal dat met spellen te zien zijn? bij de acer heeft tie NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache supporting 256MB - PCI Express.

alvast bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
Zware games en een geshared geheugen, gaat meestal niet samen, is dit niet iets voor je?

Zware games en een geshared geheugen, gaat meestal niet samen, is dit niet iets voor je?

Die ziet er opsich hetzelfde uit. behalve dan dat tie niet shared is toch?

Lijkt jou dat de acer battlefield2 op high details kan draaien?

stel dat ik hem verhoog tot 2 gb ram. zelfs als de videokaart 128 gebruikt maakt van het geheugen, dat zal ik dan toch niet voelen. hij heeft toch genoeg geheugen in het algemeen dan?
toch? :(

Tja, dat geheugen is veel langzamer dan het videogeheugen, en ja, daar merkt hij niets van, maar kijk maar eens bij de systeem eisen voor die games, staat bijna nooit bij dat het met een onboard ( wat vaak die andere ook zijn, maar die gezien wordt als een stand alone ) gaat werken, maar ja, het jouw keuze, zou op zoek gaan naar een laptop met een niet gedeelde videokaart.

:d

check ook my com.nl
die verkoopt veel van die soortgelijke laptops van asus
de meeste ook geen shared geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan