Welke is hiervan de leukste

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrodor

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Ik wou graag een tip hebben welke spel nou echt een aanrader is om te doen van de onderstaande lijst. Ik heb vele games die ik op cd heb nog nooit gedaan en ik had er nu eens de tijd voor.

Freelancer
World War 2: Frontline Command
Age of Mythology
Soldiers of Anarchy
Tropico 2
Anno (de nieuwste)
Rayman 3
Rise of the Nations
Blitzkrieg
Mystmare
Conflict Desert Storm
I was an Atomic Mutant
No One lives Forever 2
Iron Storm
Grom
Navy Seals 2
Silent Hill 2
Highland Warriors
Warrior Kings
Harbinger
Tien
Red Faction 2
Star Trek: Elite Force 2
Freelancer

ALvast bedankt voor jullie reactie.

Freelancer
World War 2: Frontline Command
Age of Mythology
Soldiers of Anarchy
Tropico 2
Anno (de nieuwste)
Rayman 3
Rise of the Nations
Blitzkrieg
Mystmare
Conflict Desert Storm
I was an Atomic Mutant
No One lives Forever 2
Iron Storm
Grom
Navy Seals 2
Silent Hill 2
Highland Warriors
Warrior Kings
Harbinger
Tien
Red Faction 2
Star Trek: Elite Force 2
Freelancer

:D De dikgedrukte zijn aanraders :D

No One Lives Forever 2 en Deus Ex liggen voor 4,99 bij de Intertoys ... mensen, daar zou ik toch echt ff langs gaan. :D

Geplaatst door Lonnilt
No One Lives Forever 2 en Deus Ex liggen voor 4,99 bij de Intertoys ... mensen, daar zou ik toch echt ff langs gaan. :D

Deus Ex moet je zeker uitproberen geniaal spel is dat :-P pracht verhaal nog wel redelijke grapichs en een enorm goede gameplay.

Go and get DeusEx! (en als het ff kan metirod prime (NGC) en Halflife ook) das de trifore van FPS)

Geplaatst door Lonnilt

en nog veel meer goed spul :)

Maar ik vind het wel belachelijk dat ze al weer in BEGIN SEPTEMBER met die dikke (sinterklaas) folders aankomen zetten.....:o :eek:

koop age of mythology een heel leuk spel.
als je alle senarios hebt uit gespeelt zijn het er over de 30.verder ziet het er erg mooi uit.

brits

Geplaatst door jojo
altijd ff langs gaan al was het maar voor de cd-keys :)

hoe doe je dat dan? --> maakt de doos open, haalt het boekje/cd-rom waar serial opstaat eruit, pakt pen + papier, en begint te schrijven....volgens mij valt dat best wel op....

Geplaatst door roelieboelie

hoe doe je dat dan? --> maakt de doos open, haalt het boekje/cd-rom waar serial opstaat eruit, pakt pen + papier, en begint te schrijven....volgens mij valt dat best wel op....

Spel kopen, cd-key opschrijven en spel weer terugbrengen en geld terugkrijgen.

Maar dan ben je wel zo'n dikke naaier, aangezien iemand anders nou juist dat spel koopt, maar niet online kan omdat jij zijn key hebt gejat waar hij heeft voor betaalt.

Dan ben je echt een klein kind IMO.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan