welke java

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ik heb op het werk een dienstrooster opgesteld in java, vroeger werkten we met win nt maar we zijndeze maand overgestapt naar win xp

nu krijg ik steeds de volgende foutmelding.

No JVM could be found on your system
Please define exe4j_java_home
to point to on installed JDK or JRE or download a JRE from java.com

welke versie dien ik dan juist te nemen, ik zou niet willen dat het netwerk hier hinder door ondervind

stevendemunter zei:
Ik heb op het werk een dienstrooster opgesteld in java, vroeger werkten we met win nt maar we zijndeze maand overgestapt naar win xp

nu krijg ik steeds de volgende foutmelding.

No JVM could be found on your system
Please define exe4j_java_home
to point to on installed JDK or JRE or download a JRE from java.com

welke versie dien ik dan juist te nemen, ik zou niet willen dat het netwerk hier hinder door ondervind
probeer die eens die onder in mijn sig staat

Mag ik vragen waarom je de Microsoft JVM zou willen aanraden? Deze wordt al een tijd niet meer ondehouden door ms en, afgezien van dat er geen updates voor beveiligingproblemen zijn, bevat deze een verouderde api waardoor vele applicaties en applets envoudigweg niet draaien.

Los daarvan:
JRE is Java Runtime Environment, oftewel de jvm die je nodig hebt om java applicaties te draaien.
JDK is Java Development Kit, oftewel wat je nodig hebt om java applicaties te maken (en Java Webservers te draaien)

Mag ik vragen waarom je de Microsoft JVM zou willen aanraden? Deze wordt al een tijd niet meer ondehouden door ms en, afgezien van dat er geen updates voor beveiligingproblemen zijn, bevat deze een verouderde api waardoor vele applicaties en applets envoudigweg niet draaien.

Los daarvan:
JRE is Java Runtime Environment, oftewel de jvm die je nodig hebt om java applicaties te draaien.
JDK is Java Development Kit, oftewel wat je nodig hebt om java applicaties te maken (en Java Webservers te draaien)

omdat msjavx86 geen geheugen / snelheid vreter is en dat is SUN java juist wel

kan direct merken op mn systeem wanneer java SUN word ingeschakeld
en haat dat gekke ding nu al maar de sites waar ik kom vragen erom dus kan niet anders
msjavx86 word door veel sites niet meer ondersteunt op zylom.nl gelukkig nog wel en daar komen steeds nieuwe spellen bij die het fijnste lopen op msjavx86:D :D

Tsja, ik gebuik ook liever kladblok dan ms word omdat het sneller loopt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan