welke kaart is beter G-force 6200-5500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eeh... ja... had je dat niet beter eerst kunnen vragen vóórdat je een ander kaart ging kopen?

ik weet niet wat je ermee hoopte te bereiken, want... het is allebei 3x niks... die FX500 is een kaart uit 2005, die is dus inmiddels ronduit antiek...
Wat heb je voor pc, en wat wil je ermee (en met die nieuwe videokaart)?
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, je "nieuwe" is zelfs ouder dan de kaart die je had...
 
Ik heb een oude pc staan een amd 1800 dus ik dacht ik zet die oude kaart die 6200 daar in en die (nieuwe) 5500 in mijn eigen pc, de prijs was 29 euro nieuw bij gistron van die 5500 en omdat we een paar jaar verder zijn dacht ik dat die beter was, maar niet dus speel alleen command en conquer eigenlijk dacht dat met red alert 3 dat die beter was maar ze verkopen dus blijkbaar ook oudere kaarten.

Vond het al erg goedkoop maar vandaar .....:)
 
Kun je mee lachen, met die Point of View FX5500.

Niet alleen een hele slechte kaart, de FX5500, maar deze van Point of View produceert ook nog eens het geluid van een op hol geslagen stofzuiger!!!!
 
:) dat doet die voeding ook al van die 1800 past mooi bij elkaar dus gelukkig ziet die kaart er wel mooi uit ;)
 
Wel toevallig trouwens:

Ik heb juist deze week in een wat ouder systeem hier de POV FX5500 vervangen door een passief gekoelde en betere 6200, vandaar mijn reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan