Welke kabel ? GTX6702GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

FuzzCod

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2012
Hallo,

ik heb zojuist een GTX670 aan geschaft en ik had toen problemen en toen stuurde ik mijn video kaart terug op maar per ongeluk heb ik daar die voeding kabel in gedaan.
Het probleem is dat ik die kabel niet meer kan terug krijgen.
Dus ben ik op zoek naar zo'n kabel of je die kan apart kopen.
Ik ben geen computer genie.
Maar de weet ik wel.
Ik heb Corsair 650watt modular enthioausast serie ofzoets.
Mijn video kaart is PCI3.0 en ik heb een 8pin aansluiting en 6 pin op mijn voeding.
Als je me kan helpen,dan ben ik echt blij.
Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is niet de kabel die hij bedoelde denk ik zo djangoleone. Bedoel je de modulaire kabel die bij je voeding zat?

Als het zo'n modulaire kabel is dan zou je Corsair zelf eens kunnen contacten... Je zou niet de eerste zijn die een vervangende kabel scoort, en soms ook nog als service. Dus hou die mogelijkheid ook open!

Als het zo'n modulaire kabel is dan zou je Corsair zelf eens kunnen contacten... Je zou niet de eerste zijn die een vervangende kabel scoort, en soms ook nog als service. Dus hou die mogelijkheid ook open!

Als je deze afbeelding ziet : http://www.google.be/imgres?start=1...&tbnw=141&ndsp=56&ved=1t:429,r:15,s:101,i:143

Zie je welke aansluitingen heb ik ken dus 8pin of 6pin nemen het is een pci connector die ik nodig heb en ja ik heb modular hopelijk kan je me verder helpen of anderen.

Dat is niet de kabel die hij bedoelde denk ik zo djangoleone. Bedoel je de modulaire kabel die bij je voeding zat?

JA , die bedoel ik de pci connector

Ik ben belg en ik heb het gekocht op tones.be 1 van de bekendste pc winkels in België we hebben tones gecontacteerd maar die kunnen er niet aan raken.
Ik zal best wel eens een mailtje sturen naar corsair.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan