Welke kabel SATA brander?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Goedenavond,

Ik heb vandaag een neiuwe brander binnengekregen, een Plextor PX-880SA. Het is een SATA brander en ik dacht dat ik er een SATA-kabel mee kreeg. Verkeerd gedacht. Mijn vraag is welke kabel ik moet hebben. Het liefst eentje op deze site omdat geen verzendkosten worden berekend.

Alvast bedankt!

Dank je, volgensmij is dat lang genoeg. Mijn tower is volgens mij ruim 40 cm

Hoi,

Nu bestellen dan maar, even nog een tip heb je wel een sata aansluiting op je voeding zitten anders zal je deze ook moeten bestellen.

Dank je! Je moet dus echt met alles rekening houden. Ik heb dus geen idee of de voeidng een sata aanlsuiting heeft. De kabel op het plaatje lijkt wel op de kabel die nu in de oude brander zit, Optiarc DVD RW AD-7173A.

Hoe kom ik er achter?

Hoi,

Door even de pc open te maken en kijken of je z'n platte zwarte stekker ziet als in mijn link voor de voedingskabel of even te melden welke voeding je hebt maar daar zal ook de pc voor open moeten

Kan ik daar niet achet komen door een programma zoals Speccy, welke voeding heb? Zo niet, morgen haal ik de pc dan open en waar kan ik zien welke voeding ik heb? Ik kijk dan ook gelijk voor de kabel

Hoi,

Nee die programma's geven geen info over de voeding ,op de voeding zal een sticker zitten met gegevens maar nog even tussen door is het een merk pc?

Het heeft geen merk, het is zelf samengesteld

Hoi,

Oke dan blijft open maken de enigste optie dan zie ik morgen wel hoe of wat.

Goedemorgen,

Ik heb het net opengemaakt. Ik denk (hoop) dat dit de voeding is:

Coolermaster 391

AC input: 230V
DC input: +3.3V
Max power: 160W

Er stond een heel schema, hopelijk heb je aan dit genoeg.

De kabel van de oude brander: op de zwarte brede gedeelte staat Asus cd-rom cable en de witte/doorzichtige kleine stekkertje staat P7.

Dat is wel een hele oude voeding....

Heb je soms ook een hele oude pc?
En weet je dan wel zeker dat je moederbord SATA aansluitingen heeft?

Het is ook wel een oude pc, ik zou een nieuwe kopen maar dat kon helaas niet. Ik denk dat ik wel snel een nieuwe moet hebben. De pc loopt even vast en herstart zich.

Geen idee of mijn moederbord sata aansluitingen heeft. Moederbord: Asus M2N-SLI

Of je moederbord SATA aansluitingen heeft, had je wellicht beter na kunnen kijken VOORDAT je een SATA brander kocht...

Maar je hebt geluk, ze zitten er wel op!

Zoals je misschien gemerkt heb, heb ik er erg weinig verstand van. Ik dacht, als ik een SATA harde schijf kan hebben, kan ik wel een SATA brander kopen!

Maar goed, heb ik nou 1 kabel nodig of beide?

Goedemiddag,

Ik kan je voeding niet echt vinden maar gezien de leeftijd zoals ik begrijp zou het best eens kunnen dat de aansluiting niet aanwezig is dus zou ik z'n kabeltje bestellen.

Oke, bedankt! Ik ga het bestellen!

Edit: ik ilde dus net gaan bestellen, StarTech 6 inch LP4 Male to Serial ATA Power Adapter is niet meer leverbaar! Welke kan ik dan nemen?

Laatst bewerkt:
Hoi ,

Zie hier kan je de eerste ook vergeten deze heeft beide kan je dus op je brander zetten en dan met de sata naar je moederbord en met je voeding naar de een molex stekker

Dank je, dus deze vervangt beide losse kabels. Ik ga het bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan