welke kan ik het beste kiezen??

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr,x
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr,x

pc 1

Dit is de eindconfiguratie. U kunt deze afdrukken en meenemen naar de winkel.
Eindconfiguratie (intel)
Product Prijs
Moederbord
ASUS P5KPL SE,s775 ATX,G31,DDR2,PCIe € 63
Processor
Intel Quad Core Q9550 s775,2.83GHz,1333MHz,12MB,BOX € 250
Geheugen
Corsair Value DDR2,667-2G 667MHz,Lat 5,1x2GB € 51
Harde Schijf
WD 500GB, Caviar SE16 SATAII,7200rpm,16MB € 53
Videokaart
ASUS EN9500GT MAGIC/DI/512M_V2 DDR2,HDTV,DVI-I,HDMI,PCIe, € 57
Behuizing
300/350W Codegen ATX kast € 50
Voeding
Geen voeding € 0
Besturingssysteem
Geen besturingssysteem € 0
Overig
LG DVR 22X DL SATA Black,Nero,Retail € 26
Card Reader 3.5" OEM Internal, All in one,1*USB 2.0 € 12
Assemblage
Basis assemblage kosten € 50
Totaal
€ 612

pc 2

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[234247]=1&product[86661]=1&product[81174]=1

ben namelijk erg aan het twijfelen.

:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Codegen kast en voeding zijn in ieder geval bagger. Wat wil je met de pc gaan doen?

ik wou er op gaan gamen.

pc 1 is zo door een winkel samengesteld.
ik kan er nog een aantal dingen aan veranderen.

denk pc 2 toch

wat is je budget dan kan ik eens kijken voor je of ik wat kan samenstellen;)

samenstelling

Heb even wat voor je gemaakt http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B33476%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B234725%5D=1&product%5B237741%5D=1&product%5B234345%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B252831%5D=1&product%5B235982%5D=1

Deze pc is een stuk sneller dan de systemen die je zelf had voorgesteld. Hier kun je een lange tijd mee vooruit!
Het systeem wordt dan helemaal voor je gebouwd inclusief 1 jaar garantie. Windows moet je dan zelf even installeren. Indien je dit ook door hun gedaan wilt hebben, kan er wel wat veranderd worden.

Groeten

Laatst bewerkt:
Heb even wat voor je gemaakt http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B33476%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B234725%5D=1&product%5B237741%5D=1&product%5B234345%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B252831%5D=1&product%5B235982%5D=1

Deze pc is een stuk sneller dan de systemen die je zelf had voorgesteld. Hier kun je een lange tijd mee vooruit!
Het systeem wordt dan helemaal voor je gebouwd inclusief 1 jaar garantie. Windows moet je dan zelf even installeren. Indien je dit ook door hun gedaan wilt hebben, kan er wel wat veranderd worden.

Groeten

het systeem ziet er heel goed uit.
maar is het ook megelijk om er een andere kast bij te nemen??
€ 100 voor een kast vind ik nogal aan de hoge kant.

het systeem ziet er heel goed uit.
maar is het ook megelijk om er een andere kast bij te nemen??
€ 100 voor een kast vind ik nogal aan de hoge kant.

Het is zeker mogelijk om een andere kast te kiezen. Alleen de reden waarom ik deze kast gekozen heb is:
Bouwkwaliteit is goed(antec)
Zit een voeding bij(antec)

Een losse kast van mindere kwaliteit koop je voor 30 euro. en voeding als dit voor 50/60. kom je op ongeveer 85 uit. je hebt dan een kast die van mindere kwaliteit is. Deze is lekker stil en goed. Maar indien je een andere kast wil kunj e daarvoor kiezen. Denk er wel aan dat je dan een losse voeding erbij neemt(wel een goede kwaliteit!)

Ps: bij het systeem van lord... betaal je voor de kast en de voeding 163 euro. Je hebt dan wel leuke kleurtjes en een wat zwaardere voeding. Kleurtjes kan leuk zijn, voeding kan maar is
niet nodig indien je niet voor crossfire gaat.
PPS: zie nu wel dat de voeding een beetje aan de krappe kant is. Misschien toch kijken voor een losse kast met een wat zwaardere voeding. De voeding die lord... voorstelde is prima. Alleen nog maar een geschikte kast vinden

Laatst bewerkt:

Allemachtig wat een hoop spullen, zie ik nou voor 2TB aan HDD? en dan bezuinigen op het moederbord en processor? Waaom verklein je de HDD niet gewoon naar 640GB en zet je er een i5 processor in.
Sata kabels zijn overbodig, worden 9 van de 10x bij het moederbord geleverd. DVD-ROM station is ook overbodig. DVD-Brander is goed genoeg én je kan branden.
Processorkoeling zit er al bij als je een i5 neemt. net als koelpasta.

Sinds wanneer heeft TS een Internal card reader nodig? :confused:
Veel te dure kast, de CM 690 is goed genoeg.
Het is wel bekend wat ik over de HD 57XX serie denk...

Je systeem is niet slecht, maar er zitten zoveel overbodige dingen bij die écht niet nodig zijn.

Laatst bewerkt:
Vergeef me dat ik het niet zie :o maar ik zie echt niet waar die fan dan zijn lucht vandaan moet halen... de voorkant is gewoon dicht en er zit in die minitower maar 1 fan.
Neem een kast met een goeie airflow dat help echt voor je pc om het hoofd koel te houden.

EDIT: Nu zie ik wel dat er een voorpaneeldeur inzit, maar dan moet je die deur steeds open zetten. Ik zie trouwens ook waarom wordt aangeraden een fan erbij te nemen, de airflow is echt nihil in die kast.

Laatst bewerkt:
Vergeef me dat ik het niet zie :o maar ik zie echt niet waar die fan dan zijn lucht vandaan moet halen... de voorkant is gewoon dicht en er zit in die minitower maar 1 fan.
Neem een kast met een goeie airflow dat help echt voor je pc om het hoofd koel te houden.

EDIT: Nu zie ik wel dat er een voorpaneeldeur inzit, maar dan moet je die deur steeds open zetten. Ik zie trouwens ook waarom wordt aangeraden een fan erbij te nemen, de airflow is echt nihil in die kast.

welke kast zou je me aan kunnen raden??
want koeling is natuurlijk wel belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan